Borsa de treball | Consultor/a sènior

Consultor/a sènior – Sosteniblitat Corporativa (Catalunya)

DESCRIPCIÓ

Vols formar part d’una consultora líder en solucions i serveis de sostenibilitat global? Si també creus que la
sostenibilitat és un aspecte clau per al planeta i tens ganes de ser part de l’equip d’experts que treballa per
fer-ho realitat, Anthesis Lavola és la teva empresa!
Anthesis Lavola forma part d’Anthesis, el principal grup mundial de professionals dedicats a la sostenibilitat.
Treballar amb nosaltres significa estar en una posició pionera on podràs aprendre cada dia i viure en
primera persona tots els canvis que tindran lloc durant la dècada decisiva. Si vols ser una part activa en la
transformació sostenible, vine amb nosaltres i converteix-te en un Activador de la Sostenibilitat!
Actualment busquem una persona organitzada, proactiva, amb experiència en consultoria, acostumada al
tracte amb clients i sòlids coneixements en GRI i EINF, que senti afinitat amb els valors i objectius de la
nostra empresa, per tal d’incorporar-se com a Consultor/a Sènior a la solució de Sostenibilitat Corporativa.

RESPONSABILITATS

  • Desenvolupar i executar tasques tècniques a la solució de Sostenibilitat Corporativa (assessorar a les
    empreses en matèria de sostenibilitat, assistir en la definició i elaboració de continguts de memòries de
    sostenibilitat segons l’estàndard GRI i EINF, elaborar diagnosis i plans o estratègies de sostenibilitat,
    participar en auditories de RSC i de memòries de sostenibilitat, fer anàlisis de riscos i/o impactes ESG,
    elaborar estudis i informes diversos…
  • Aportar valor afegit als projectes (gràcies a l’experiència consolidada
    i els coneixements adquirits en el sector) i assegurar la transferència de coneixement a l’equip de consultors
    i consultores.
  • Començar a formar-se en la gestió econòmica dels projectes, gestionar petits comptes i
    liderar equips de treball.
  • Detectar millores en els processos per a la millora contínua i identificar
    oportunitats i tendències del mercat.
GESTIÓ DE PROJECTES I EQUIPS DE TREBALL

  • Exercir el control tècnic i administratiu del projecte (preveure comandes, albarans, identificar i
    minimitzar riscos, seguir el marge del projecte, gestionar el contracte amb el client, fer escandalls,
    realitzar el tancament del projecte…).
  • Preveure els recursos necessaris, ja siguin interns o externs i gestionar les càrregues de treball.
  • Gestionar petits equips de treball i coordinar-lo per assolir l’objectiu definit, detectant les diferents
    necessitats de formació amb el suport del o de la Mànager.
  • Elaborar ofertes i detectar noves oportunitats de continuïtat amb el client.
  • Efectuar el seguiment comercial de les ofertes delegades pel Director/a de la Solució fins a la
    resolució.
  • Fer el seguiment de la productivitat dels projectes que es gestioni.
  • Detectar millores dels processos i proposar mesures de correcció per a l’evolució contínua.
ESTUDIS

  • Grau (o diplomatura o llicenciatura) en Economia, Administració i Direcció d’Empreses, Ciències
    Polítiques, Dret, Sociologia, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Ambientals, Biologia o
    titulació similar.
  • Es valorarà formació de Màster, Postgrau o Doctorar en: Sostenibilitat i Medi Ambient;
    Responsabilitat Social Corporativa; Drets Humans; Democràcia i Globalització; Comunicació a les
    Organitzacions.

EXPERIÈNCIA REQUERIDA

Es requerirà experiència mínima de 5 anys en:
o Consultoria
o Gestió de projectes
o Gestió d’equips de treball
o Tracte amb clients i relacions comercials
o Elaboració de memòries de sostenibilitat, GRI i/o EINF
o Estratègies de sostenibilitat alineades als ODS
o Anàlisis de riscos i impactes

COMPETÈNCIES/CONEIXEMENTS

  • Orientació comercial, compromís, flexibilitat, alta adaptabilitat al canvi,
    proactivitat, empoderament personal i intel·ligència emocional; planificació, orientació a
    l’assoliment d’objectius i iniciativa.
  • Disponibilitat per desplaçar-se.
  • Idiomes: català C1, castellà C1 i anglès (B2).
  • Informàtica: Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), Outlook, Google.

QUÉ OFEREIXEN?

▪ Formar part d’una organització que treballa per aconseguir un món més sostenible.
▪ Bon ambient de treball.
▪ Projecció i carrera professional.
▪ Formació a càrrec de l’empresa.
▪ Teletreball.
▪ Estabilitat laboral i creixement professional.
▪ Oportunitats internacionals i xarxa de contactes global.
▪ Participació en projectes d’iniciativa social.

CONTRACTACIÓ

▪ Jornada completa en horari flexible (de dilluns a dijous de 8 h a 17 h i els divendres de 8 h a 15 h).
▪ Jornada intensiva (de 8h a 15h) a l’estiu.
▪ Retribució negociable segons expertesa aportada per la persona candidata.
▪ Retribució flexible (assegurança mèdica, guarderia, menjar i/o tiquet transport).
▪ Incorporació immediata (oficina de Barcelona o Manlleu).

Les persones interessades que compleixin els requisits poden presentar el seu currículum a l’adreça de correu electrònic jespin@mktcom.cat. A l’assumpte del correu cal especificar la referència “Consultor/a sènior – Sostenibilitat Corporativa (Catalunya)”.