GESTIÓ DE PROJECTES I EQUIPS DE TREBALL
- Exercir el control tècnic i administratiu del projecte (preveure comandes, albarans, identificar i
minimitzar riscos, seguir el marge del projecte, gestionar el contracte amb el client, fer escandalls,
realitzar el tancament del projecte…).
- Preveure els recursos necessaris, ja siguin interns o externs i gestionar les càrregues de treball.
- Gestionar petits equips de treball i coordinar-lo per assolir l’objectiu definit, detectant les diferents
necessitats de formació amb el suport del o de la Mànager.
- Elaborar ofertes i detectar noves oportunitats de continuïtat amb el client.
- Efectuar el seguiment comercial de les ofertes delegades pel Director/a de la Solució fins a la
resolució.
- Fer el seguiment de la productivitat dels projectes que es gestioni.
- Detectar millores dels processos i proposar mesures de correcció per a l’evolució contínua.
|
ESTUDIS
- Grau (o diplomatura o llicenciatura) en Economia, Administració i Direcció d’Empreses, Ciències
Polítiques, Dret, Sociologia, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Ambientals, Biologia o
titulació similar.
- Es valorarà formació de Màster, Postgrau o Doctorar en: Sostenibilitat i Medi Ambient;
Responsabilitat Social Corporativa; Drets Humans; Democràcia i Globalització; Comunicació a les
Organitzacions.
|
EXPERIÈNCIA REQUERIDA
Es requerirà experiència mínima de 5 anys en:
o Consultoria
o Gestió de projectes
o Gestió d’equips de treball
o Tracte amb clients i relacions comercials
o Elaboració de memòries de sostenibilitat, GRI i/o EINF
o Estratègies de sostenibilitat alineades als ODS
o Anàlisis de riscos i impactes |
COMPETÈNCIES/CONEIXEMENTS
- Orientació comercial, compromís, flexibilitat, alta adaptabilitat al canvi,
proactivitat, empoderament personal i intel·ligència emocional; planificació, orientació a
l’assoliment d’objectius i iniciativa.
- Disponibilitat per desplaçar-se.
- Idiomes: català C1, castellà C1 i anglès (B2).
- Informàtica: Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), Outlook, Google.
|