Borsa de treball | Digital marketing specialist

La Barcelona School of Management busca Digital marketing specialist

La UPF Barcelona School of Management busca incorporar un Digital Marketing Specialist per formar part de l’equip de màrqueting i vendes on, juntament amb l’equip i reportant a la Directora de màrqueting i vendes, es responsabilitzarà de les funcions i tasques següents:

  • Definició, coordinació, implementació i reporting de campanyes digitals
  • Identificació d’audiències i pla de contacte
  • Definició d’objectius comercials per producte i assignació pressupostària
  • Coordinació amb les agències de publicitat, mitjans i altres proveïdors.
  • Col·laboració amb l’equip de creació de continguts i xarxes socials
  • Gestió de les eines de CRM
  • Optimització SEO
  • Reporting de l’activitat amb vinculació amb resultats de negoci.
  • Construcció i validació de materials publicitaris i de marca

Es requereix

Estudis universitaris en màrqueting, publicitat, periodisme, comunicació audiovisual o equivalents. Formació específica en màrqueting digital, analítica i eines digitals. Experiència professional de més de 5 anys com responsable de màrqueting digital o direcció de comptes en agència de publicitat digital. Català, Castellà i Anglès nivell Advanced. Coneixement a nivell avançat de programes de reporting i CRM Capacitat estratègica i analítica.

S’ofereix

Jornada a temps complet
Política de flexibilitat i conciliació
Salari segons aportacions dels candidats/es
Interessants Beneficis Socials
Integrar-te a un projecte reptador i de futur
Ajudes a la formació

Si creus que ets la persona adequada pots enviar el teu CV amb carta de motivació amb la ref. DMS al correu seleccio@bsm.upf.edu abans del proper 25 d’abril de 2021.