Comunicat del Col·legi: publicitat d’aliments “no saludables”

Comunicat del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya respecte a la regulació de la publicitat d’aliments “no saludables” dirigida al públic infantil i adolescent.

Barcelona, 29 d’octubre de 2021. Respecte a l’anunci del ministre de Consum, Alberto Garzón, sobre el real decret que regularà l’emissió publicitària d’aliments i begudes “no saludables” adreçades al públic infantil i adolescent, per lluitar contra l’obesitat i el sobrepès infantil i altres malalties derivades, des del Col·legi volem constatar, d’una banda, que ens sumem a aquesta causa per lluitar contra aquest problema de la societat.

D’altra banda volem deixar constància que la publicitat ha demostrat històricament la seva capacitat d’adaptació als canvis legislatius, i creiem que empreses i consumidors han de trobar el punt d’equilibri per poder contribuir a aquesta causa.

Per últim volem posar en valor la capacitat que té la publicitat per influir positivament en l’us responsable de productes i serveis i d’incidir en la conscienciació de les pràctiques saludables.