
![]() |
CONFERÈNCIES IMPACTE/NEXT El programa del Sitges Next va comptar amb una quinzena d’intervencions de diferents sectors i àmbits de la comunicació, sota el paràmetre de la innovació com eix identificatiu. El Col·legi, fruit de l’aliança per impulsar junts el sector, va aportar quatre conferències al programa. |
![]() |
PERSPECTIVES DEL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ A CATALUNYA I AL MÓN Ferran Rodés, president executiu ISP Marc Elena, CEO d’Adsmurai |
![]() |
COM FER FRONT A UNA PANDÈMIA: EL REPTE DE SER ÚTILS SENSE SORTIR DE CASA Sílvia Hernández, especialista en el disseny d’estratègies, desenvolupament i implementació de projectes integrals de màrqueting i comunicació |
![]() |
TELEVISIÓ LÍQUIDA Àlex Marquina, director d’Estratègia de Marca de la CCMA Jordi Pi, Executive Producer of Digital Media a la CCMA |
![]() |
I SI ENS ATREVIM A INNOVAR EN LA FORMACIÓ DELS NOUS COMUNICADORS? Sílvia Sivera, directora acadèmica Màster Universitari Estratègia i Creativitat en Publicitat a la UOC |