El Mirador Indiscret | Versió online

text_web
Marc Carrillo
Responsable d’analítica digital d’Epsilon Technologies

Es va incorporar a la companyia fa 8 anys en els que ha treballat en el desenvolupament d’una tecnologia d’analítica de xarxes socials pròpia (Icarus) i a desenvolupat una metodologia d’anàlisi estratègic (Digital Due Dilligence) que els ha permès ser l’empresa líder en Espanya en analítica de xarxes socials. Treballen de forma recurrent per a grans companyies de diferents sectors (gran consum, retail, banca, energia, moda …). També és ponent habitual en conferències sobre xarxes socials organitzades per la IAB Espanya, Universitats i organitzacions vinculades a el món del màrqueting.

Alexia Herms
Global Digital & Social Media Strategist a Stradivarius (Grup INDITEX)

10 anys d’experiència 100% digital (MARCOM Digital). Creu en la omnicanalitat (on&off) com la visió integrada d’abordar els projectes. Ha treballat per marques de gran consum, moda, estil de vida, banca i farma (PEPSICO UNILEVER, L’ORÉAL, REEBOK, ALMIRALL, LA CAIXA…)Actualment gestiona l’estratègia de comunicació digital de Stradivarius a 70 països.

Col·labora a La Sexta i dona classes de marketing digital a LA SALLE, la UAB i la UPC.

Noelia Herrero,
Head of SEO a ISDIN

Graduada en Màrqueting i Comunitats digitals per la UPF. Actualment realitza un doctorat en Comunicació digital en salut a la Universitat Pompeu Fabra. Responsable de l’àrea de SEO dins del departament de Digital i captació de trànsit a ISDIN. Apassionada del màrqueting en tots els seus vessants, especialment l’online.

És professora en diferents universitats i consultora estratègica en màrqueting digital. Entre els seus projectes s’inclouen empreses que van des de grans multinacionals a pimes i start-ups. És bloguera i responsable de la comunitat digital de Dolços Diabètics, una web de receptes amb més de 250.000 visites al mes.