El Mirador Indiscret | Tendències 2021

miradorindiscret_tendencies2021-cat_web
Jordi Guix
Consultor estratègic, Insights, Brand Planning i Comunicació23 anys d’experiència nacional i internacional lligats al coneixement del consumidor, la construcció de marques i la comunicació rellevant com a eix de creixement. A la seva experiència en multinacionals com Kantar, Henkel i Havas se li suma recentment la seva participació en la boutique estratègica i creativa, La Casa de Carlota, posant el propòsit en el centre de la construcció i creixement de les marques.
Ponent i articulista habitual en fòrums i mitjans especialitzats de negoci, marca i comunicació.Jordi és llicenciat en ADE per la UAB, i MBA per ESADE i la Universitat de Nova York (NYU)
Marc Cortés
Partner i Director general de RocaSalvatella.Estratega, emprenedor i conferenciant sobre les oportunitats que genera l’economia digital. Expert en estratègia, nous models de negoci i acceleració d’empreses a partir del vector digital.Llicenciat en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i MBA per ESADE, compagino la seva activitat professional amb la docència en el departament de Direcció de Màrqueting de ESADE com a professor associat adjunt, on imparteix assignatures relacionades amb el màrqueting i el negoci digital.
Gema Requena
Trend Forescaster & Vision Leader.Ambaixadora d’Impacte Positiu. Fundadora de Nethunting i Consultora estratègica en màrqueting, innovació, disseny de Futur, Sostenibilitat i ODS´s.Gema és una observadora i analista del canvi, capaç de traslladar l’anàlisi social al món dels negocis. Nethunting és una trendhunting boutique especialista en tendències estratègiques. Es dedica a identificar insights culturals i tendències estratègiques globals i útils per a millorar qualsevol acció/estratègia de marca que connecti amb el consumidor/individu.
Nethunting treballa amb el coneixement i divulgació, de dades quali i quantitatives que construeixen tendències que configura presents i projecta futurs des del present.
En la seva experiència professional es troben projectes amb àrees i clients molt diversos, des de l’àmbit públic com l’Ajuntament de Barcelona o Invest in Bogotà, esdeveniments com 080 Barcelona Fashion Week o la MobileWeek Barcelona, marques com Inditex, Mango, Seat o Desigual passant per un bon nombre d’agències de comunicació i branding com SCPF, Kitchen, Carat, BBDO, DDB, Revolution, TBWA, ShaCkleton, C14, Santa Marta & Astorga, FCB,… A més, és consultora estratègica per a altres com EAE Business School.

És speaker en fòrums i conferències i en l’àrea docent ha impartit classes a la Universitat de Barcelona, la Universitat de Sevilla, Blanquerna, Elisava o en la Colegiatura colombiana a Medellín, escoles de negoci com el IESE, Esdem o Unitat Editorial i centres especialitzats com la Miami School i Complot Escola de Creatius.