El Mirador Indiscret | Versió online

textwebcat-gransagencies-2306

Enric Jové és CEO de McCann Worldgroup Barcelona i Chief Innovation Officer de McCann Worldgroup España, càrrec que exerceix des de l’any 2009.

Es va unir a McCann Worldgroup en el 2000, i des de llavors és el màxim responsable de la digitalització de la companyia tant a Espanya com a Portugal. En 2007 va ser nomenat Director General de McCann Barcelona, convertint-se en CEO de McCann Worldgroup dos anys després i assumint la màxima responsabilitat de les sis companyies que el grup McCann té a Barcelona. En 2014 és promogut també a Chief Innovation Officer (CIO) de McCann Worldgroup España.

Entre les principals marques per a les quals ha treballat en projectes tant nacionals com internacionals d’innovació digital poden ressenyar-se: Nike, Barclays, Nespresso, FC Barcelona, Nestlé, Kia, Repsol, la Caixa, Wuaki Tv, Let’s Prima, Martini, Banc de Sabadell, LFP, Buitoni o Maggi, entre altres.

Cal destacar que entre els anys 2015 i 2018 va ser Responsable Mundial de la Comunicació d’ ALDI Supermercats.

Sam Júdez és directora general de DDB Barcelona. Es va incorporar a DDB provinent del món del research, on va exercir com a Responsable d’Estudis publicitaris a Ipsos durant sis anys. La trajectòria de Sam en l’agència transcorre en el departament de Planificació Estratègica, on va arribar com a planner de Volkswagen, passant després a ser Head of Planning de DDB Barcelona, Head of Planning de DDB España i Chief Strategy Officer de DDB España. Des d’octubre de 2016 és Directora General de DDB Barcelona.

Sam ha treballat per a clients com Volkswagen, Audi, Seat, Aldi, Affinity, BBVA, Media Markt, Movistar, Nestle, Danone, Henkel, Idilia Foods, Unilever, Bosch i Siemens, Ajuntament de Barcelona i Generalitat de Catalunya.

És llicenciada en Ciències de la Comunicació per la UAB. És Màster en Internet Business per ISDI i PDG pel IESE. És docent en la UAB i en la UPF.

Jordi Urbea és el Vicepresident d’Ogilvy a Espanya i CEO d’Ogilvy Barcelona, amb més de 160 empleats. És un dels professionals pioners a Internet del nostre país. Va començar el 1992 essent directiu d’empreses com Servicom, Intercom, EresMas, entre d’altres. El 1998 va crear la seva pròpia agència interactiva, Avatar e-studios, i que va vendre un any després al grup de comunicació Bassat Ogilvy& Mather al qual s’incorporà el 1999 com a director general d’Ogilvy Interactive.

Ha estat el responsable de la transformació digital de la companyia a Barcelona i impulsor d’Ogilvy Upcelerator, la primera acceleradora d’start-ups del grup Ogilvy al món, una iniciativa pionera en el sector publicitari.

És coordinador del màster en Màrqueting Directe i Digital de la Universitat Pompeu Fabra (BCN) i autor de diversos llibres.