El Mirador Sunset | Martech

martech_web-cat_vf_03
pastilla_inscripcio-zoom
pastilla_inscripcio-elhub

Carles Ortet,

Fundador de Zoopa

Zoopa és una agència creativa  enfocada a la innovació, la creació de continguts i producció. És membre de la junta assessora del Sitges Next i membre de la junta directiva dels Special Olympics.  Abans de fundar Zoopa, Ortet va treballar a Nike, a Hurley International i va fundar X1FIN Foundation de la que va ser el vicepresident

Fabio Bugalla

Founder i CEO en Marketic, màrqueting automàtic

Fabio Bugalla: Fundador de Marketic l’empresa líder en màrqueting automation open source a Espanya i de l’agència digital Etáctica, compta amb una experiència de 20 anys en el sector del màrqueting digital. Imparteix cursos i seminaris per a la Diputació de Barcelona i col·labora amb diferents universitats i escoles de negocis (Euncet, Geneva Business School, Insa). Arquitecte de formació compta amb un Màster en Màrqueting pel ICT, és “Google certified” en Adwords i Analytics, parla 5 idiomes i ha viscut en diversos països europeus i de Sud-amèrica abans d’establir-se a Barcelona.

Dani Ebo, Dir. Creatiu/Art

En més de 15 anys de trajectòria mai he deixat de formar-me i aprendre noves habilitats. He treballat en equips internacionals, en projectes dirigits per objectius, d’innovació i desenvolupament, creatius, de producció i culturals.

Compto amb una àmplia base de coneixements, referents visuals i creatius; conec els millors creadors, les últimes tendències, estudis i tècniques. M’he esforçat a adquirir habilitats tècniques en camps com el disseny gràfic, motion graphics, disseny textil, 3D, maquetació, realització i fotografia, i experiències digitals entre moltes altres, que resulten clau per a poder innovar i dissenyar projectes multi-disciplinars.

He estat molt afortunat per comptar amb la confiança d’equips que m’han ajudat a créixer i segueixo amb tantes o més inquietuds que el primer dia. Dirigeixo projectes a nivell creatiu i de direcció d’art, “arremangándome” quan fa falta, perquè entenc i m’agrada aportar als objectius de negoci.

En aquests últims anys he estat fent immersió en els canals digitals, ja no sols en xarxes socials si no en altres formats com el *AR, *VR o *NFT que ens ajuden a donar nova dimensió a les marques.