FightingCovid | Eficàcia publicitària

fc-10-juliol-ca-web
Adrián Aira
Digital Project Manager en ElogiaEs dedica al Màrqueting Digital especialitzat en campanyes de Paid Mitjana: Display, Social Ads, Real Time Bidding (RTB), Dynamic Retargeting, Facebook Ads… Especialitzat en performance màrqueting, sempre orientat a resultats i millorar els principals KPIs per al teu negoci: CPA, CPL, ROSEGUIS i CPC. Gestiona campanyes de PPC, captant trànsit que millori els resultats de màrqueting.

Des de Google DoubleClick Bid Manager he llançat campanyes internacionals de compra programàtica, generant whitelist, blacklist, i buscant les audiències adequades per a campanyes de Display. La compra programàtica li ha permès crear estratègies ad hoc en canals especialitzats com Twitch, en un sector creixent, el gaming.

Ramon Montanera
Market Intelligence Director at ElogiaExecutiu sènior amb experiència laboral des de 1997 en els camps de màrqueting estratègic, recerca de mercat, planificació estratègica i coneixement del consumidor.

10 anys d’experiència en consultoria (especialitzada en enquestes quantitatives) en projectes estratègics (segmentació, posicionament, estudis de base) i projectes tàctics. Acostumat a treballar per a empreses multinacionals a Europa i a tot el món, amb capacitats específiques en estratègia, innovació, màrqueting i recerca de mercat.

Des de 2011, lidera un equip per a comprendre al consumidor en un context digital amb diverses eines:Analista de dades i àrea d’intel·ligència empresarial (recopilació d’informació d’anàlisi web / mòbil, compres de comerç electrònic, perfils de xarxes socials, …); Projectes de CRM; Àrea de recerca de mercat (comunitats virtuals, entrevistes en línia, etc; Netnografía, escoltar les xarxes socials; Consultoria d’estratègia digital.