FightingCovid | Formació

fc-catala

Sílvia Sivera i Bello

Directora acadèmica del Màster Universitari d’Estratègia i creativitat en publicitat de la UOC.
Col·legiada 698 i vocal de la Junta de Govern

Abans de dedicar-se a la docència, la Sílvia va exercir com a creativa publicitària durant molts anys a agències com DMB&B i Lowe & Partners. Des del 2006 és professora a la UOC i actualment exerceix també de sotsdirectora de Programes Emergents (equivalent a un vicedeganat centrat en la Competitivitat i l’Ocupabilitat). És una apassionada de la docència virtual, però també de la presencial. A l’IED coordina un màster i col·labora sovint amb altres centres (IDEP i LCI, entre d’altres). Ha estat guardonada aquest any amb la Distinció Jaume Vicens Vives de la Generalitat de Catalunya per la seva trajectòria compromesa amb la contribució al desenvolupament de les capacitats creatives de l’estudiantat, basada en la ideació i la implementació d’eines, metodologies i recursos innovadors en la docència virtual, a més de la transferència i la difusió del coneixement. El seu darrer llibre publicat és Publicidad contagiosa (UOC, 2015), fruit de la seva tesi doctoral, per la qual també va guanyar el VI Premi Prat Gaballí del nostre Col·legi.

Josep Maria Picola

Col·legiat número 887, és soci de l’agència Dreiblau i professor i coordinador del Grau en Publicitat, RP i Màrquetingde la FCRI Blanquerna (URL)

A Blanquerna també coordina el Màster Universitari en Direcció d’Art en Publicitat i és professor de Fonaments de Màrqueting del Grau en Gestió Esportiva. Acumula més de 35 anys de professional de la publicitat, entre agències (McCann, Delvico Bates, ASdePIC, Yellowstone) i anunciants (Fira de Barcelona, SEAT, RBA).