FightingCovid | Llar, marques i consumidors

fc-04-0321-ca_web

 Jordi Torrents

Jordi Torrents és l’actual conseller delegat de Collaborabrands, una consultoria dedicada a la investigació, la innovació i la planificació estratègica basada en la col·laboració entre persones i marques. Anteriorment, va treballar com a director de planificació estratègica a Alta Definición & Washington Olivetto i com a soci director a Planners Estrategias de Marca. Més endavant, fou CEO d’Added Value Spain durant cinc anys, i  director a Ogilvy Earth a Espanya. Actualment, també és col·laborador acadèmic a ESADE Business School. Torrents és co-director del Màster d’ Estratègia i Gestió Creativa de la Marca a la UPF-Barcelona School of Management.

És llicenciat en Filosofia i Ciències de l’Educació per la UB (Universitat de Barcelona) i el 2009 també va cursar el programa de Corporate Social Responsability Strategic Integration Program que ofereix Stanford-ESADE. És co-autor de diferents llibres.

 Jordi Guix

Jordi Guix, Chief Strategy Officer, La Casa de Carlota & Friends, amb 23 anys d’experiència nacional i internacional lligats al coneixement del consumidor, la construcció de marques i la comunicació rellevant com a eix de creixement. A la seva experiència en multinacionals com Kantar, Henkel i Havas se li suma recentment la seva participació en la boutique estratègica i creativa, La Casa de Carlota, posant el propòsit en el centre de la construcció i creixement de les marques.
Ponent i articulista habitual en fòrums i mitjans especialitzats de negoci, marca i comunicació.Jordi és llicenciat en ADE per la UAB, i MBA per ESADE i la Universitat de Nova York (NYU)