Formació | Creativitat per a l’estratègia de marca

Què és la creativitat per a l’estratègia de marca? Què és l’estratègia de marca per a la creativitat?

En l’acompanyament a una marca, Qui mana en la seva comunicació? Qui marca el camí? Qui dota de personalitat a la marca? Qui aconsegueix que la marca connecti?

En aquest curs de dues hores veurem que les marques que triomfen amb la seva comunicació publicitària són aquestes on l’estratègia de marca i la creativitat treballen en estreta complicitat. A vegades, són tan còmplices que fins i tot intercanvien els seus papers. Alguns diran que no es necessiten, o que no són imprescindibles una per a l’altra. Menteixen.

Quan les marques incorporen creativitat al final del seu procés estratègic o a conseqüència del seu nou posicionament estratègic, apareixen aquests casos d’èxit de llarg recorregut, on a la solidesa de la seva comunicació s’afegeix la connexió amb la gent, la notorietat, la identificació. I sorgeix la màgia.

 preuinscripcio-ca
Eva Conesa
CEO i Directora Creativa a TwoelfGraduada en Ciències de la Comunicació per la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona), va començar la seva carrera professional com a copy júnior a Vizeversa Euro RSCG. Després va formar part de l’equip creatiu de Delvico Bates, després del de Tiempo BBDO, Casadevall Pedreño i S.C.P.F.De 2002 a 2004, Directora Creativa Executiva i Sòcia a Dayax.

De 2005 a 2008, Directora General Creativa a Havas Wordwide Madrid.

Al 2009 va cofundà l’agència twoelf a Barcelona, on avui és CEO i Directora Creativa.

Ha treballat per a Evax P&G, BMW, Ausonia P&G, Bimbo, Panasonic, Liceu, Peugeot, Dewar’s, La O.N.C.E., BBVA, Tampax P&G, MACBA (Mused’Art Contemporani de Barcelona), happy pills, Chicco, LG, Nestlé, Iberdrola, Font Vella, Idesa Parfums, Ajuntament de Barcelona, Viena Restaurants, minube, Coca-Cola Company, CCCB, Iberojet, Vollrath Pujadas, B the travel brand. Premis Laus, El Sol, FIAP, CdeC, New York Festivals, Clio Awards, Epika, Eurobest, Comunication Arts, Cannes. Articles i entrevistes publicades a mitjans del sector.

Va ser membre de la junta directiva del Club de Creativos de España en dues ocasions: de 2005 a 2007 i de 2013 a 2015.Enguany és professora a la Barcelona School of Creativity i és membre activa de la plataforma Más Mujeres Creativas, que defensa l’igualtat de la dona a l’entorn professional en l’àmbit de la creativitat publicitària. I també, molt recentment, del COMITÈ DE CREATIUS del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.