Formació | Planificació mitjans digitals

martacatasus-webinfo

L’objectiu del curs és explicar com es treballa en l’estratègia, planificació, execució, medició i seguiment d’un pla de mitjans digitals.

Per a fer-ho, en el curs s’ensenyarà els diferents tipus d’objectius que es poden treballar amb un pla de mitjans digitals, com es poden definir les audiències que es vol impactar, la varietat de formats publicitaris que es pot utilitzar, els models de compra que existeixen en el mercat, les tecnologies que s’utilitzen per a la distribució i medició de la publicitat digital, quins indicadors són els més adequats per mesurar cada tipus d’objectiu i la importància d’entendre què i com s’està mesurant cada acció de l’usuari digital, per poder interpretar millor les dades i aconseguir maximitzar el resultat.

 preuinscripcio-ca
Marta Catasús
Media Strategy Manager a Brico Depot Iberia 

Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques i Màster en Internet Business (MIB) d’ISDI. Professional amb més de 15 anys d’experiència en l’àmbit dels mitjans, tant online com offline. Inicialment formada en l’agència de mitjans Havas, per continuar creixent i aprenent en aquest àmbit, especialment a nivell digital, com a responsable de mitjans en el departament de marketing d’empreses de retail espanyoles amb presència internacional, com Tous, Pronovias i Desigual. Actualment Media Strategy Manager a Brico Depot Iberia. Apassionada de la capacitat d’obtenció i explotació de dades que ens han brindat les noves tecnologies, alhora del repte que suposa el bon ús d’aquestes.