Impulsem i fem visible el martech

El Comitè d’Innovació del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya es marca l’objectiu d’impulsar i fer visible l’ecosistema del martech

Barcelona, 1 de juny de 2022. Ahir el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya va reactivar el seu Comitè d’Innovació, format per professionals i empreses vinculades a la tecnologia en l’àmbit d’aquest sector.

Carles Ortet, fundador de Zoopa, va ser escollit nou president del Comitè, substituint a Víctor Gutiérrez, Chief Strategy Officer a Mediacom i President de l’APG Spain.

Els membres del Comitè, format per professionals amb perfils diversos, com la realitat augmentada (AR), el Digital Out of Home (DOOH), la realitat virtual (VR), la tecnologia immersiva, la intel·ligència artificial (AI), el blockchain, o el marketing automation entre d’altres, han coincidit en assenyalar que la prioritat del grup ha de ser posar en valor, impulsar i fer visible l’ecosistema de la innovació a Catalunya.

Per dur terme aquesta tasca s’han definit les prioritats i les categories que es començaran a treballar, com són la intel·ligència artificial (AI), la seguretat digital, les noves realitats, la web 3.0, el blockchain, la creativitat i els dispositius.

El Comitè es tornarà a reunir al juliol per compartir tasques i seguir concretant i avançant en els projectes definits. Aquest Comitè d’Innovació està obert a la participació de col·legiats i representants de partners corporatius del Col·legi amb perfil adhoc segons la temàtica.

En la foto:

Fila superior, d’esquerra a dreta: Angel Baturone (Clear Channel), Jorge Luna (Luk Hiar), Víctor Gutierrez de Tena (Mediacom), Fabio Bugalla (Marketic), Antonio Traugott (Col·legi mktcomcat)

Fila inferior, d’esquerra a dreta: Raul Gassol (Are You Talking To Me), Micky Ribera (Multiplica), Carlos Ortet (Zoopa), Xavier Fisa (LaviniaNext).