
EL BLOCKCHAIN EN EL MÀRQUETING DIGITAL I LES SEVES APLICACIONS
TOTS ELS DETALLS
Data: Dimarts, 21 de gener de 2020
Hora: de 14 a 16 h
Lloc: Crec Coworking (Gran Via Corts Catalanes, 672)
Places limitades: 35 per ordre d’inscripció.
Preus: Membres (col·legiats i afiliats): 20 € – No membres: 50 €
Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la degana del Col·legi com a reconeixement dels continguts adquirits.

DIRIGIT A
Professionals del sector del màrqueting, comunicació, publicitat i relacions públiques que estiguin treballant en agències de publicitat i de mitjans, departaments de màrqueting i/o publicitat d’anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis tecnologia, start-ups, consultors, freelancers, joves professional
CONTINGUT DEL CURS
De veritat saps com funciona el Blockchain? Sens dubte és una de les terminologies més de moda dels darrers anys, però coneixes realment què és i quines aplicacions té en el màrqueting digital? Amb les criptomonedes passa el mateix, tothom en parla però molt poca gent sap realment què són i com funcionen. Amb aquest curs pràctic d’introducció, coneixeràs a fons aquests conceptes, de la mà d’un dels millors professionals en aquesta matèria.
PROFESSOR
Victor Garcia-Font es va llicenciar en enginyeria informàtica per la UPC el 2005 i es va doctorar en l’especialitat de seguretat de la informació el 2017 per la UOC. Actualment és professor de la UOC i de la UAB, on principalment imparteix cursos sobre seguretat informàtica, criptomonedes i blockchain.