
NOUS COMPORTAMENTS SOCIALS I TENDÈNCIES EN MÀRQUETING I COMUNICACIÓ PEL 2019
Divendres, 22 de febrer de 2019 a les 9.00 h
Check-in d’assistents i cafè de 8.30 a 9.00 h.
L’acte comença a les 9.00 h
L’acte finalitza a les 10.30 h.
Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)
Inscriu-te a l’esmorzar del Mirador!
És gratuït!
Places exhaurides
Gràcies per l’interès
Us esperem en properes edicions

Començat el nou any 2019, des del Col·legi volem conèixer i compartir amb tots vosaltres, quins són els nous comportaments socials que adopten els consumidors i quines són les tendències digitals que es mouen per internet i xarxes, per tal de tenir-ho en compte en les estratègies de marketing i comunicació a treballar per aquest any. També volem saber com les marques ja estan començant a incorporar aquestes tendències i innovacions en el seu discurs de branding.
El pròxim 22 de febrer posarem a debat aquestes qüestions en una sessió moderada per Oscar Iniesta, vicedegà del Col·legi i en la que comptarem amb tres professionals experts en la matèria: Jordi Torrents, conseller delegat de Collaborabrands; Gema Requena, fundadora – Culture & Trends Strategist en Nethunting i Marc Lite, soci fundador & Head of Strategy @weareFirma.
Confiem que poder comptar amb la visió d’aquests ponents ens permetrà enfocar les estratègies i plans de màrqueting i comunicació pel 2019 d’una forma més adequada i pròxima a la realitat actual dels consumidors i el mercat.
Jordi Torrents (@JordiTorrentsC)
Conseller delegat Collaborabrands
Jordi Torrents és l’actual conseller delegat de Collaborabrands, una consultoria dedicada a la investigació, la innovació i la planificació estratègica basada en la col·laboració entre persones i marques. Anteriorment, va treballar com a director de planificació estratègica a Alta Definición & Washington Olivetto i com a soci director a Planners Estrategias de Marca. Més endavant, fou CEO d’Added Value Spain durant cinc anys, i director a Ogilvy Earth a Espanya. Actualment, també és col·laborador acadèmic a ESADE Business School. Torrents és co-director del Màster d’ Estratègia i Gestió Creativa de la Marca a la UPF-Barcelona School of Management.
És llicenciat en Filosofia i Ciències de l’Educació per la UB (Universitat de Barcelona) i el 2009 també va cursar el programa de Corporate Social Responsability Strategic Integration Program que ofereix Stanford-ESADE. És co-autor de diferents llibres.
Gema Requena (@nethunting)
Fundadora – Culture & Trends Strategist a Nethunting
Gema es defineix a si mateixa com una analista del canvi, capaç de traslladar l’anàlisi social al món dels negocis. Nethunting és una TRENDHUNTING, boutique especialista en tendències estratègiques. Es dedica a identificar insights culturals i tendències estratègiques globals i útils per millorar qualsevol acció/estratègia de marca que connecti amb el consumidor/individu,
En la seva experiencia profesional es troben projectes amb àrees i clients molt diversos, des de l’àmbit públic com el Ajuntament de Barcelona o Invest in Bogotà, esdeveniments com 080 Barcelona Fashion Week o la MobileWeek Barcelona, marques com Inditex o Desigual passant per un bon nombre d’agències de comunicació i branding com SCPF, Kitchen, Carat, BBDO, DDB, Revolution, TBWA, Shackleton, C14, Santa Marta & Astorga, FCB … A més, és consultora estratègica per a altres com EAE Business School.
A l’àrea docent a impartit classes en la Universitat de Barcelona, la Universitat de Sevilla, Blanquerna, Elisava o en la Colegiatura colombiana a Medellín, escoles de negoci com l’IESE, Esdem o Unidad Editorial i centres especialitzats com la Miami School i Complot Escola de Creatius.
Marc Lite (@marc_lite)
Soci fundador & Head of Strategy @weareFirma
L’any 2006 crea Firma amb Anton Pinyol, una agència de branding i innovació de referència a Espanya amb projectes globals per a HP, Pepsico, Unilever, Seat, ESADE, Caixabank, Banc Sabadell i amb una especialitat en start-ups com Badi, Kavehome, Carnovo, Hockerty, Pier01, etc. Compta amb oficines a Barcelona, Miami i L.A. i més de 50 professionals. Co-fundador de Firmamento, una marca de roba de surf.
Col·laborador acadèmic d’ESADE, Elisava, Foxize i ponent al Mobile World Congress, Barcelona Tech City, Co-Society, Actua, etc.
MBA i BBA per ESADE & IIM Lucknow (India).
Surfista i ultrarunner amateur.
Pare de 4, amateur també.