Noves incorporacions a la Junta

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya potencia la Junta de Govern amb la incorporació de professionals de renom

Es tracta de cinc professionals que representen els diferents perfils del sector: Eduard Amiel (Carat), Marta Catasús (OOMKT), Enric Nel·lo (Full Circle Karma), Carlos Ortet (Zoopa) i Alba Roig (LEWIS)

Barcelona, 6 de maig de 2020. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya incorpora a la Junta de Govern cinc professionals que fins ara formaven part de la Comissió Executiva d’expansió, transformació digital i noves tendències en màrqueting i comunicació.  Aquests nous vocals són Eduard Amiel (Carat), Marta Catasús (OOMKT), Enric Nel·lo (Full Circle Karma), Carlos Ortet (Zoopa) i Alba Roig (LEWIS).

Les noves incorporacions s’emmarquen en el canvi d’Estatuts de l’entitat aprovats per la Junta General i ratificat per la Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, i comporta una Junta de Govern més àmplia en nombre de vocalies, permetent així la incorporació de professionals que representin els diferents perfils del sector.

Aquestes incorporacions reforcen el projecte de l’actual Junta de Govern que té com a objectiu impulsar el sector del màrqueting i la comunicació a Catalunya i situar-lo com a referent a escala internacional. Aquest impuls s’ha iniciat amb la transformació del propi Col·legi, amb un nou nom -més aglutinador i obert a les noves realitats del sector-, una nova marca i una nova identitat corporativa.

Eduard Amiel, Director General de Carat Barcelona. Anteriorment, va estar a  Publipressmedia (Grup Godó) com a Director del Negoci Digital, i abans a Havas Media, en el departament de negociació. La seva trajectòria professional li ha permès adquirir un sòlid coneixement del sector de la comunicació, tendències del mercat i dinàmica del sector.

Marta Catasús, experta en mitjans. Actualment cap d’estratègia a OOMKT, agència de marketing digital. La seva trajectòria s’inicia a l’agència de mitjans Havas i posteriorment lidera l’estratègia de mitjans offline i online de vàries multinacionals espanyoles del sector de la moda, com Tous, Pronovias i Desigual, incorporant-se al departament de màrqueting d’aquestes empreses.

Enric Nel·lo, Partner/Director creatiu executiu a Full Circle Karma. És un dels creatius publicitaris més reconeguts i llorejats a nivell internacional. La seva trajectòria professional passa per Proximity, Shackleton, Havas i Grey.

Carlos Ortet, cofundador de Zoopa, una agència creativa  enfocada a la innovació, la creació de continguts i producció. És membre de la junta assessora del Sitges Next i membre de la junta directiva dels Special Olympics.  Abans de fundar Zoopa, Ortet va treballar a Nike, a Hurley International i va fundar X1FIN Foundation de la que va ser el vicepresident.

Alba Roig, directora de LEWIS España. Ha estat responsable de definir les estratègies més apropiades per a marques nacionals i internacionals i d’apoderar a l’equip per oferir un enfoc únic i valuós als clients d’una varietat de sectors  (TI, Salut, Finances, Turisme o Consum) com ‘la Caixa’, Cisco, Siemens, Samsung, Schneider Electric, Mars Almirall, Grupo Uriach, Five Guys, Deliveroo, Zurich o Panasonic, entre altres.