Palmarès Premis Impacte 2021

Jaume Alemany; FC Barcelona; Durex i Arena Media Barcelona; Cinfa i Ogilvy Barcelona; Banc dels Aliments i Full Circle Karma; i Alba Abelló, guanyadors dels Premis Impacte 2021

Barcelona, 27 d’octubre de 2021.

Ahir al vespre va tenir lloc la cerimònia del lliurament dels Premis Impacte, el màxim reconeixement que atorga el Col·legi de Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al talent dels professionals, agències, marques i empreses del sector.

El CosmoCaixa va acollir la cerimònia, conduïda per Laia Ferrer, presentadora de TV3 i col·laboradora del programa “Tot es mou”, que va recuperar el format presencial i que es va poder seguir per streaming. Els Premis Impacte s’atorguen als projectes, campanyes i accions que més han impactat la societat catalana en el darrer any, i s’han convertit en una de les cites anuals més importants del sector.

PALMARÈS DELS PREMIS IMPACTE 2021

PREMI IMPACTE DIVERSITAT

OR:  CONVERSEXIONS
Client: RB HALTH – DUREX
Agència: ARENA MEDIA BARCELONA

PLATA: CAMBIOS
Client:  WALLAPOP
Agència: JESÚS REVUELTA

BRONZE: DEFENSEM EL QUE ÉS OBVI
GENERALITAT DE CATALUNYA

 

PREMI IMPACTE SOSTENIBILITAT

OR: PAPEL CLAVE
Agència: OGILVY BARCELONA
Client: CINFA

PLATA: POR UN FUTURO CON AGUA
Agència: ARENA MEDIA BARCELONA
Client: FINISH

BRONZE: CALENDARIO DE LA ESPAÑA VACÍA
Agència: LA BUENA
Client: GRUPO DRIVER. PARTNER OFICIAL PIRELLI

 

PREMI IMPACTE TECNOLOGIA

PLATA: TECNOLOGIA /STARTUP / FEEDER
FEEDER

BRONZE: ART MAKES LIFE BETTER CHROME EXTENSION
Agència: FULL CIRCLE KARMA
Client: ARTGORITMO

BRONZE: TENEMOS QUE HABLAR
Agència: FULL CIRCLE KARMA
Client: QUSTODIO

MENCIÓ ESPECIAL
FIBRACAT TV

 

PREMI IMPACTE SOCIAL

OR: AQUEST ANY, SI POTS, AJUDA
Agència: FULL CIRCLE KARMA
Client: BANC DELS ALIMENTS

PLATA: JO TAMPOC ESTIC BÉ
Agència: MUNTAÑOLA
Client: OBERTAMENT

BRONCE: BATEIG DEL PRIMER NANOSATÈL·LIT DE LA GENERALITAT
Agència:  BROADCASTER + PRODUCCIONS PLANETÀRIES
Client: GENERALITAT DE CATALUNYA

 

PREMI IMPACTE COMERCIAL

OR: GANAS DE VOLVER A VEROS
CANDIDATURA JOAN LAPORTA A LES ELECCIONS PRESIDENCIALS DEL
FC BARCELONA

PLATA: AQUEST ANY, SI POTS, AJUDA
Agència: FULL CIRCLE KARMA
Client: BANC DELS ALIMENTS

PLATA: CAMBIOS
Agència: JESÚS REVUELTA
Client: WALLAPOP

BRONZE: XEFS
Agència: S.A DAMM, ORIOL VILLAR & ARENA MEDIA
Client: ESTRELLA DAMM

PREMI JOVE TALENT
Alba Abelló, Premio Jove Talent Aquest any s’ha atorgat una categoria nova, el Premi Jove Talent, amb l’objectiu d’impulsar la carrera professional de joves talents en qualsevol àmbit del màrqueting i la comunicació. Alba Abelló, Content & Creative Strategist a TikTok, ha rebut el Premi.
PREMI MEEMBRE D’HONOR
Jaume Alemany, Membre d’Honor del Col·legi En el marc dels Premis Impacte, el Col·legi atorga la distinció d’un Membre d’Honor del Col·legi i ho fa a persones que destaquen per la seva filosofia, per la seva forma de pensar, per la seva forma d’actuar, pels projectes que lideren i per la creativitat que transpiren. Jaume Alemany, director de Màrqueting, Exportació i Comunicació de Damm, ha estat nomenat Membre d’Honor del Col·legi.
RECONEIXEMENT ESPECIAL
Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona La gala dels Premis Impacte va tenir un reconeixement especial a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona pel seu 50è aniversari.

Sobre la direcció dels Premis Impacte 2021

Miquel Campmany, responsable de Comunicació i Màrqueting de Nestlé, ha estat el director de l’edició dels Premis Impacte 2021 i ha comptat amb la col·laboració del grup de treball format per Rosa Romà, degana del Col·legi;  Sílvia Hernández, secretària del Col·legi; Mabel Mas, tresorera del Col·legi i Antonio Traugott, director general del Col·legi.

 

Sobre el jurat

Aquesta edició ha comptat amb un jurat especialitzat per cada categoria, format per tres professionals provinents de marques, agències, mitjans, startups, màrqueting digital, tecnologia, entorn acadèmic, etc. A més, cada Jurat ha comptat amb la figura d’un Padrí que ha fet d’ambaixador del premi corresponent.

Comercial: Jordi Rosàs, CEO & Rosàs (Padrí); Marc Elena, CEO Adsmurai; Eduard Amiel, Managing Director Dentsu Barcelona.

Social: Guiomar Todó, Directora General Adjunta EDUCO ONG (Padrina); Mabel Mas, Chief Revenue Officer TimeOut Spain; Daniel Bargalló, Director Executiu Interprofit.

Sostenibilitat: Manel Prat, Cap de Comunicació i Màrqueting Bonpreu (Padrí); Aleix Satorras CEO & Owner Evil Love; Frederic Kauffmanm, Soci Fundador Piece of Cake.

Diversitat: Micky Ribera, CEO & coFounder BEagency i President Think Plus LGTBI+ (Padri); Laura Hurtado, Directora de Comunicació Oxfam Intermón; Enric Blanch, Director General Lewis.

Tecnologia: Elisenda Bou Balust, Apple (Padrí); Ricard Castellet, Chief Digital Transformation Officer Laboratorios Gebro Pharma; Berta Fola, CEO Carpe Diem Comunicación.

Sobre els col·laboradors 

L’edició dels Premis Impacte 2021 ha estat possible gràcies a la col·laboració de les següents empreses: Craft, Zoopa, La Buena, Carat, Branding Time, Lavinia Next i Luk Hiar.

Programa de conferències

Una altra de les novetats de l’edició d’enguany ha estat el format, que es va iniciar al matí, en una sessió de conferències i taules de debat per parlar sobre el present i el futur del nostre sector i que va tenir lloc a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

 patrospremisimpacte_mail