
El Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en publicitat i relacions públiques
Neix amb l’objectiu de contribuir a l’apropament entre l’àmbit acadèmic de la disciplina i l’àmbit professional i d’aquesta manera afavorir la incorporació de la recerca universitària a la realitat professional.
A tal efecte el Premi Prat Gaballí premia aquella tesi doctoral o treball final de doctorat (tesina o assimilables) que contribueixi d’una manera més clara al progrés de la professió publicitària o de relacions públiques. La dotació del premi consisteix en un pagament de tres mil euros més l’edició d’un resum del treball, que es distribuirà gratuïtament entre tots els col·legiats.
Any 2018
VIII Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques
Guanyadora: Iolanda Casalà i Surribas
Títol:’’Comunicación de marca para vender’’

Consulta el resum de la tesi aqui
Any 2015
VII Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques
Guanyadora en l’àmbit de Relacions Públiques: Natàlia Lozano Monterrubio
Títol:’’Critical PR in Food Communication and Social Media. The Case of European Food Safety and Promotion Authorities’’

Consulta el resum de la tesi aquí.
Any 2014
VI Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques
Guanyadora en l’àmbit de Publicitat: Silvia Sivera
Títol: “Marketing viral: claves creativas de la viralidad publicitaria.”
Guanyadora en l’àmbit de les relacions públiques: Elisenda Estanyol
Títol: “Percepció i gestió de la Creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques.”
També es va fer referència al Dr. Victor Curto pel seu accèssit en publicitat amb el treball: “Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas.”
Any 2012
V Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques
Guanyadora en l’àmbit de Publicitat: Ana Beriain
Títol: “Radiografía de la metodología en investigación publicitaria. Anàlisis de las herramientas metodológicas utilizadas en España para medir las variables que influyen en el resultado de una campaña de publicidad en televisió.”
Guanyador en l’àmbit de les relacions públiques: David Andreu
Títol: “La publicity, els pseudoesdeveniments i la seva presència a la premsa a Catalunya.”
Any 2010
IV Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques
Guanyador/a: Deborah do Espirito Santo Serra
Títol: “Les motivacions dels consumidors per implicar-se en l’electronic word-of-mouth a Facebook”
Any 2009
III Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en Publicitat i Relacions Públiques
Guanyador/a: Cande Sánchez Olmos.
Títol: “La musicidad. Las relaciones culturales entre la industria discográfica y la publicidad”

Any 2008
II Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en Publicitat i Relacions Públiques
Guanyador/a: Meritxell Jordana
Títol: La Planificació estratègica en les agències de publicitat: naixement, evolució històrica i estat actual
Any 2007
I Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en Publicitat i Relacions Públiques
Guanyador/a: Magda Mut Camacho
Títol: “La direcció de Comunicació, plantejament de present i perspectiva de futur. Model d’un nou professional”

D’aquest treball no es disposa de versió digital. Podeu demanar un exemplar al Col·legi.