CONSULTA ELS RECONEIXEMENTS PREMIS IMPACTE 2020 EN AQUEST ENLLAÇ

 ACCEDEIX A LES CONFERÈNCIES DELS IMPACTE/NEXT EN AQUEST ENLLAÇ

PREMIS IMPACTE 


CONFERÈNCIA INAUGURAL
Dijous, 26 de novembre de 12:30 a 12:50 h

smier

Santi Mier, CEO i Fundador d’Ocean52 i ThinkingBig

La Transformació que ve:
La visió d’un CMO global transformat en emprenedor d’impacte
Sessió inspiradora amb Santi Mier, qui després d’haver dirigit el màrqueting, la comunicació i innovació a nivell global com a Chief Màrqueting Officer (CMO) a Danone, decideix convertir la seva passió per la mar en una empresa compromesa amb l’oceà. Què motiva a un directiu a apostar per un canvi tan rellevant? Interessant conferència on també es valorarà com està afectant les empreses la situació actual i la transformació que aquesta situació comporta.

 

LLIURAMENT DELS PREMIS IMPACTE
Dijous, 26 de novembre, de 12:55 a 13:45 h

En l’edició d’aquest any dels Premis Impacte, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya no donarà premis sinó reconeixements. La pandèmia ha provocat que moltes agències no hagin pogut participar en Festivals del sector, i fins i tot, alguns d’ells hagin hagut de cancel·lar-se. Tot i així, des del Col·legi apostem per continuar destacant i impulsant el millor màrqueting i comunicació de Catalunya. Els reconeixements es donaran a:

  • Membre d’Honor
  • Reconeixement a empreses
  • Reconeixement a projectes
  • Reconeixement a professionals

Inscriu-te

CONFERÈNCIES

rodes

Ferran Rodés, President Executiu ISP

melena

Marc Elena, CEO d’Adsmurai

Perspectives del màrqueting i la comunicació a Catalunya i al món
Dijous, 26 de novembre, de 12 a 12:30 h 

Sessió inspiradora en format conversació, que serà una magnífica oportunitat per parlar amb el Ferran Rodés, i que ens comparteixi la seva visió sobre la situació del sector del màrqueting i la comunicació. El seu company de conversa serà un altre professional destacat del sector: Marc Elena, vicedegà del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. Quina és la salut d’aquest sector?, com es veu des de la vessant econòmica?, com estan canviant els models de negoci?, com estan reaccionant agències i anunciants a la situació actual? Aquestes i altres temàtiques seran de màxim interès en una xerrada que ningú s’hauria de perdre.  

shernandez

Sílvia Hernández, experta en comunicació i assessorament estratègic

Com fer front a una pandèmia: el repte de ser útils sense sortir de casa
Dijous, 26 de novembre, de 19 a 19.30 h

Campanya /Salut #joactuo, una història d’enginy, implicació personal, treball en equip i solidaritat amb el món. Mai no haguéssim pensat que viuríem una pandèmia i, de cop, es va convertir en el repte més important en les vides d’un grup de professionals del món de la comunicació, membres del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. Descobreix com van ser capaços de crear una campanya de conscienciació ciutadana, amb molt pocs mitjans al seu abast i sense sortir de casa seva.

amarquina

Àlex Marquina, Director d’Estratègia de Marca de la CCMA

jpi

Jordi Pi, Executive Producer of Digital Media a la CCMA

Televisió líquida
Divendres, 27 de novembre, de 13.30 h a 14 h

Internet i les xarxes socials, més enllà d’una amenaça per les televisions, s’han convertit en un complement indispensable per innovar en formats audiovisuals i a partir d’una narrativa líquida poder gestionar la comunicació discontinua per fer que l’audiència formi part de la distribució i creació d’unes atmosferes màgiques que volen teixir connexions i relacions inèdites amb les noves audiències i així reforçar la seva identitat. Exposarem com TV3 fa el canvi en aquest nou paradigma, tan pel que fa a continguts com a marca, i a través de diferents exemples com busca la màxima visibilitat en un audiovisual que cada vegada més passa pel poder de l’audiència.

ssivera

Sílvia Sivera, directora acadèmica Màster Universitari Estratègia i Creativitat en Publicitat a la UOC

I si ens atrevim a innovar en la formació dels nous comunicadors?
Divendres, 27 de novembre, de 16 a 16.30 h

En la seva intervenció ens parlarà dels reptes que suposa ensenyar i aprendre sobre comunicació, sobretot en entorns virtuals o híbrids, i compartirà algunes iniciatives que ha dut i està duent a terme a la UOC.

Inscriu-te

 premisimpacte_cartellgroc

Premis Impacte 2020

Estem vivint un any totalment atípic, però no per això hem de deixar de reconèixer la bona feina feta per professionals i empreses en l’àmbit del màrqueting i la comunicació a Catalunya. Per això, aquest any els Premis Impacte, que reconeix el millor màrqueting i comunicació de Catalunya, s’alien amb el Sitges Next, Festival d’innovació en comunicació, que se celebrarà els propers 26 i 27 de novembre, amb l’objectiu d’impulsar el sector i fer força conjunta davant una situació molt excepcional.

Sota la direcció d’Enric Nel·lo, partner i director creatiu executiu a Full Circle Karma, els guardons són uns reconeixements a accions, projectes, professionals i empreses, que han destacat en el darrer any i que major impacte han tingut per la societat catalana en l’àmbit del màrqueting i la comunicació a Catalunya.

Aquest any i a causa de la situació de la Covid-19, la Junta de Govern del Col·legi va decidir que no hi haurà premis, sinó reconeixements. Des del Col·legi considerem inapropiat parlar de premis en un any on la pandèmia ha castigat a molts professionals, agències, anunciants i tota classe de players del sector. També preferim no seleccionar els guanyadors per categories, sinó aplicar el criteri de tipologia de marques, dins de les quals es pot destacar campanyes i projectes impulsats per agències i clients.

La col·laboració del Col·legi amb el Sitges Netx també consisteix en l’aportació de les següents quatre conferències: Ferran Rodés i Marc Elena, President Executiu ISP i CEO d’Adsmurai; Sílvia Hernández, experta en comunicació i assessorament estratègic; Sílvia Sivera, directora acadèmica Màster Universitari Estratègia i Creativitat en Publicitat a la UOC, i una conferència conjunta d’Àlex Marquina i Jordi Pi, Director d’Estratègia de Marca de la CCMA i Executive Producer of Digital Media a la CCMA, respectivament.

El programa del Sitges Next comptarà amb una quinzena d’intervencions de diferents sectors i àmbits de la comunicació, sota el paràmetre de la innovació com eix identificatiu.

Addicionalment  a les ponències aportades pel Col·legi, el  programa comptarà amb professionals destacats com Guido Rosales, exdirector de Màrqueting i Comunicació Integrada de Coca-Cola i cofundador de Top Line Marketing, i Nacho Padilla, director creatiu de l’Ajuntament de Barcelona, a més de casos com Casa SEAT, el projecte que explora el futur de la mobilitat inspirat per les noves tecnologies, el disseny i la creativitat, entre altres.

 

El Jurat

El grup de professionals del Jurat que valoraran i decidiran a qui s’atorga aquests reconeixements estarà integrat per: Dani Campmany, director creatiu de Snoop; Marta Catasús, Media Strategy Planner a Brico Depot; Carles Cuní, cofundador del Grup Flaix; Marta Díez, Business Director & Executive Partner a BeAgency ; Víctor Gutiérrez de Tena, Head of Strategy & Innovation a Havas Media Group; Mercedes Piera, Consultora de relacions públiques i protocol a MP Public Relations Services; Mireia Pousa, Head of Media and Branded Content Strategy a Naturgy; i Gemma Sorigué, CEO a Deliberry. Tots ells comptaran amb el suport de l’equip organitzador dels Impacte: Jordi Pi, Executive Producer of Digital Media a la CCMA; Raúl Gassol, fundador d’Areyoutalkingtome; i Carles Ortet, Fundador de Zoopa.

 

Sobre el Sitges Next

‘What’s What’s Next’ és el lema d’una edició que es farà en format híbrid, a l’Hotel Calipolis de Sitges els propers 26 i 27 de novembre.

La programació contempla sessions virtuals que es retransmetran per streaming. Dos dies de presentacions per exposar casos, analitzar tendències i compartir experiències. Totes les sessions d’aquesta edició seran gratuïtes, sota prèvia inscripció.

Enllaços relacionats

Els Premis Impacte, novetat al Sitges Next 

Sitges Next 2020

patrocinadorspremisimpacte-cat-10112020