PREMIS IMPACTE 2020

Premis Impacte 2020

Estem vivint un any totalment atípic, però no per això hem de deixar de reconèixer la bona feina feta per professionals i empreses en l’àmbit del màrqueting i la comunicació a Catalunya. Per això, aquest any els Premis Impacte, que reconeix el millor màrqueting i comunicació de Catalunya, s’alien amb el Sitges Next, Festival d’innovació en comunicació, que se celebrarà els propers 26 i 27 de novembre, amb l’objectiu d’impulsar el sector i fer força conjunta davant una situació molt excepcional.

Sota la direcció d’Enric Nel·lo, partner i director creatiu executiu a Full Circle Karma, els guardons són uns reconeixements a accions, projectes, professionals i empreses, que han destacat en el darrer any i que major impacte han tingut per la societat catalana en l’àmbit del màrqueting i la comunicació a Catalunya.

Aquest any i a causa de la situació de la Covid-19, la Junta de Govern del Col·legi va decidir que no hi haurà premis, sinó reconeixements. Des del Col·legi considerem inapropiat parlar de premis en un any on la pandèmia ha castigat a molts professionals, agències, anunciants i tota classe de players del sector. També preferim no seleccionar els guanyadors per categories, sinó aplicar el criteri de tipologia de marques, dins de les quals es pot destacar campanyes i projectes impulsats per agències i clients.

La col·laboració del Col·legi amb el Sitges Netx també consisteix en l’aportació de les següents quatre conferències: Ferran Rodés, Executive Chairman de Rebold; Sílvia Hernández, experta en comunicació i assessorament estratègic; Sílvia Sivera, directora acadèmica Màster Universitari Estratègia i Creativitat en Publicitat a la UOC, i una conferència conjunta d’Àlex Marquina i Jordi Pi, Director comercial de New Business i mitjans digitals a la CCMA i Executive Producer of Digital Media a la CCMA, respectivament.

El programa del Sitges Next comptarà amb una quinzena d’intervencions de diferents sectors i àmbits de la comunicació, sota el paràmetre de la innovació com eix identificatiu.

Addicionalment  a les ponències aportades pel Col·legi, el  programa comptarà amb professionals destacats com Guido Rosales, exdirector de Màrqueting i Comunicació Integrada de Coca-Cola i cofundador de Top Line Marketing, i Nacho Padilla, director creatiu de l’Ajuntament de Barcelona, a més de casos com Casa SEAT, el projecte que explora el futur de la mobilitat inspirat per les noves tecnologies, el disseny i la creativitat, entre altres.

 

El Jurat

El grup de professionals del Jurat que valoraran i decidiran a qui s’atorga aquests reconeixements estarà integrat per: Dani Campmany, director creatiu de Snoop; Marta Catasús, Media Strategy Planner a Brico Depot; Carles Cuní, cofundador del Grup Flaix; Marta Díez, Business Director & Executive Partner a BeAgency ; Víctor Gutiérrez, Head of Strategy & Innovation a Havas Media Group; Mercedes Piera, Consultora de relacions públiques i protocol a MP Public Relations Services; Mireia Pousa, Head of Media and Branded Content Strategy a Naturgy; i Gemma Sorigué, CEO a Deliberry. Tots ells comptaran amb el suport de l’equip organitzador dels Impacte: Jordi Pi, Executive Producer of Digital Media a la CCMA; Raúl Gassol, fundador d’Areyoutalkingtome; i Carles Ortet, Fundador de Zoopa.

 

Sobre el Sitges Next

‘What’s What’s Next’ és el lema d’una edició que es farà en format híbrid, a l’Hotel Calipolis de Sitges els propers 26 i 27 de novembre.

La programació contempla sessions virtuals que es retransmetran per streaming. Dos dies de presentacions per exposar casos, analitzar tendències i compartir experiències. Totes les sessions d’aquesta edició seran gratuïtes, sota prèvia inscripció.

Enllaços relacionats

Els Premis Impacte, novetat al Sitges Next 

Sitges Next 2020

patrocinadorspremisimpacte_19102020