PREMIS IMPACTE
Dijous, 3 de novembre de 2022
Conferències, de 9.15 a 14 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya
Lliurament Premis Impacte a les 19 h a CosmoCaixa |
 |
 |
Els Premis Impacte 2022 arriben amb l’objectiu de reforçar l’impacte positiu que generen les accions de comunicació publicitària, màrqueting i corporativa, en les marques i la ciutadania. En aquest sentit, les categories acolliran els projectes més impactants en accions de comunicació i màrqueting, de comunicació corporativa i relacions públiques, peces i eines de màrqueting digital, productes, marques, serveis, startups, esdeveniments i packaging.
El certamen constarà de dues parts diferenciades: un bloc de conferències durant el matí a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, i el lliurament dels Premis Impacte i la festa sectorial posterior al CosmoCaixa, que es recupera com un dels grans moments de networking festiu de l’any. |
Carlos Ortet, fundador de Zoopa i vicedegà d’Innovació en Continguts i Producció del Col·legi, assumeix la direcció de l’edició d’aquest anys.
NdP: Carlos Ortet, fundador de Zoopa, director dels Premis Impacte 2022 |
CATEGORIES
- Premi d’Honor: premi que decideix la Junta de Govern del Col·legi a un/a professional el projecte o activitat del qual hagi significat un punt d’inflexió en quant a impacte i notorietat, en el sector del màrqueting i la comunicació.
- Comercial: qualsevol acció comercial per a un producte o servei impulsada per una gran idea creativa capaç de captivar al consumidor des de qualsevol punt de contacte.
- Social: es valoraran totes aquelles idees d’èxit realitzades per a institucions públiques, institucions de formació, serveis sense ànim de lucre, projectes socials i culturals. La capacitat d’impactar a nivell social serà el principal criteri de valoració.
- Sostenibilitat: accions de comunicació i màrqueting que garanteixin un món millor mitjançant l’equilibri entre el creixement econòmic, la defensa del medi ambient i el benestar social.
- Diversitat: aquelles accions que hagin promogut de millor manera els valors i la conscienciació social en la població sobre les diferents diversitats que existeixen: cultura, ètnica, lingüística, sexual i funcional.
- Tecnologia: idees que siguin conceptualment innovadores i mostrin com s’aplica el concepte al desenvolupament de productes i a la transformació empresarial. Es valoraran les idees creatives que fa ús de les dades i la tecnologia, les que innoven en la conversa entre marca i consumidor.
- Internacional: projectes de creació màxima de 2 anys i que estiguin tenint un desenvolupament exitós a l’estrager a través de l’ajuda de l’Agència per la Competitivitat de l’Empresa (Acció).
- Talent jove: un premi amb l’objectiu d’impulsar la carrera professional de joves talents en qualsevol àmbit del màrqueting i la comunicació.
- Talent internacional: un premi amb l’objectiu de reconeixer el càrrec d’un/a professional català que estigui treballant en una empresa a l’estranger.
|
CRITERIS DE VALORACIÓ
- Notorietat: nivell de reconeixement i record del projecte entre la ciutadania.
- Engagement: nivell d’interacció dels usuaris en entorns digitals.
- Repercussió social i valor conversacional: nivell de repercussió i influència generat en la població com a resultat d’una acció de comunicació.
- Intenció de compra: grau de probabilitat que un ciutadà consumeixi o compri el projecte que el valora premiar.
- Experiència de consum: nivell de satisfacció que el client sent cap a una marca mitjançant les seves interaccions amb ella a través de les seves comunicacions, serveis o productes.
- Creativitat: nivell d’originalitat, innovació i atractiu d’una acció de comunicació o producte.
|
JURAT I PADRINS
Cada categoria comptarà amb un Jurat especialitzat, format per tres professionals provinents de marques, agències, mitjans, startups, màrqueting digital, tecnologia, entorn acadèmic, etc.
A més, cada Jurat compte amb la figura d’un Padrí que fa d’ambaixador del premi corresponent. |
INSCRIPCIÓ DE PROPOSTES
El termini de presentació de propostes finalitza el dijous, 13 d’octubre de 2022.
Bases Premis Impacte 2022
Per fer les inscripcions
|
PREUS
- Col·legiats i partners corporatius del Col·legi: gratis
- No col·legiats i no partners corporatius del Col·legi:
- 1 inscripció: 35€
- 2 inscripcions: 45€
- 3 inscripcions: 60€
- 4-10 inscripcions: 100€
|