
Setmana de la Comunicació i l’Emprenedoria 2015
Centre per a la Iniciativa Emprenedora de Barcelona Activa (Carrer Llacuna, 164)
Del 13 al 16 d’Abril de 2015
De 19.00 a 20.30 hores
Al llarg d’aquesta Setmana el Col·legi, amb col·laboració de Barcelona Activa, organitza quatre sessions a càrrec de professionals destacats del sector de la publicitat i les relacions públiques, on es reflexionarà sobre les claus per a la gestió de la comunicació del segle XXI i s’enfocarà en la polèmica: “la revolució digital”.
A més, es conversarà des de diferents vessants de les tècniques de la comunicació actual sobre com afecta la incidència del nou model de comunicació en la nostre societat civil i corporativa, i en el naixement de noves empreses o organitzacions.
L’objectiu de la Setmana de la Comunicació és apropar els temes d’actualitat i les tendències de la comunicació als nous professionals, a persones emprenedores i a les empreses perquè entenguin millor el fenomen comunicatiu d’avui i abordin la comunicació d’una manera més competitiva.
Programa:
Dilluns 13 d’Abril: Jornada Relacions Públiques
- Sessió inaugural Setmana de la Comunicació 2015:
- Ton del Pozo, Degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya
- Marc Puig, Director de Comunicació, Ajuntament de Barcelona
- Tema: “Nou repte en la comunicació corporativa: La irrupció de la immediatesa informativa davant de la consolidació dels mitjans de comunicació digitals”.
- Moderador: Oscar Iniesta, Vocal del Col·legi i Director General d’ Arenalia Comunicació
- Ponents:
- Marc Puig – Director de Comunicació, Ajuntament de Barcelona
- Juan García – Editor d’ Economia Digital
- Ana Fernandez – Assessora de Comunicació Corporativa
- Enric Sierra – Sotsdirector de www.lavanguardia.com i adjunt al director de La Vanguardia.
Dimarts, 14 d’abril: Jornada Publicitat
- Tema: La nova era de la publicitat. Del Storytelling al Branded Content.
- Moderador: Jordi de Miquel
- Ponents:
- Alex Martinez, Director General Creatiu de l’agència JWalter Thompson
- Eduard Farran, Director Creatiu Executiu de l’agència STRAGONOFF i primer doctor en Storytelling d’Espanya.
Dimecres, 15 d’abril: Jornada Planificació de Mitjans
- Tema: Implicacions que ha suposat la digitalització en el model de relació entre els mitjans i els consumidors.
- Moderador: Ferdi Boloix, Director General Barcelona Dentsu Aegis Network.
- Ponents:
- Thais Ivern, Consellera Delegada Impact Media
- David Lahoz , Head of Digital Carat Barcelona
- Àlex Marquina, Director Comercial de Mitjans Digitals de la CCMA
- Enric Sierra, Sostdirector de www.lavanguardia.com i director adjunt de La Vanguardia
Dijous 16 d’abril: Jornada digital
- Tema: Oportunitats i amenaces de la nova publicitat social (publicitat a les xarxes socials: Facebook, Twitter, Linkedin, Youtube..)
- Moderador: Francesc Grau, consultor i vocal del Col·legi
- Ponents:
- Marc Elena, CEO d’ Adsmurai, empresa especialitzada en la inversió de publicitat social
- Víctor Puig, Soci director de Zinkdo, agència d’estratègia, acció i medició digital
- Sergi Garcia, Social Media Strategist a Grupo LEWIS PR
- Sofia Mayoral, Marketing Digital Director a Banc Sabadell
- Cristina Rius, Social Media Stradivarius
No et quedis sense plaça. Ja et pots inscriure al web de Barcelona Activa, i si vols més informació pots trucar al Col·legi al tel. 93 451 30 69