Social Ads

 socialads-textcat-ok

Marc Elena, Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques (Universitat de Barcelona) i Màster en Comunicació i Màrqueting electoral (UAB), durant més de 15 anys ha treballat com a consultor en comunicació i estratègia digital per a empreses, fundacions i campanyes electorals.

El 2004-2006 va dirigir la filial a Barcelona de l’Agència de Màrqueting, Below Group.

El 2006-2007 va treballar com Fundraiser online en l’ONG ecologista AccióNatura.

El 2007-2008 va treballar com Fundraiser online en Oxfam.

El 2009 va fer la volta al món durant 365 dies, viatjant amb la seva dona per més de 20 països (blog).

El 2010 va crear el “Club de viatges”, un congrés anual per a unir bloguers que han fet la volta al món durant un any, ajuntant més de 100 bloguers (vídeo + entrevista).

El 2013 va cofundar “FanraisingApp”, una app per a promos i concursos a Twitter, però va fracassar el primer any.

El 2014 va cofundar Adsmurai, de la qual és el CEO. Una startup dedicada a l’optimització de publicitat en xarxes socials, partner de Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, VK i Google Premium.

Actualment amb més de 130 persones en l’equip i oficines a Espanya, Colòmbia i Mèxic, afronta un nou repte: Desenvolupar una suite de productes tecnològics per a Mitjans socials que ajudin les empreses a vendre més.

En estones lliures, improvisa com a professor convidat en diferents Universitats, participa com a ponent en diferents esdeveniments sobre màrqueting digital i aparicions en mitjans de comunicació.

Actualment és Vicedegà del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.