#TopMarketing amb Ogilvy

Gabriel García de Oro (Barcelona 1976) és llicenciat en Filosofia per la Universitat de Barcelona i coach certificat per la International Coaching Federation. Actualment, exerceix com a Director Creatiu Executiu & Strategy Advisor a Ogilvy Barcelona. García de Oro compagina la seva professió amb la faceta d’escriptor de literatura infantil i juvenil, així com llibres de no ficció. De la seva obra destaquen la sèrie “El club de los caníbales”, “La vuelta al año en 365 cuentos” o “101 cuentos emocionantes”.

La seva passió per l’escriptura i les històries l’ha portat a ser cofundador de Fantàstica Storytelling School, la primera escola dedicada a la formació integral d’storytelling orientada a la transformació de persones i negocis. A més, col·labora en tallers i seminaris sobre creativitat i narrativa a diferents universitats i escoles de negocis, com Brother Barcelona, on exerceix com a Head of Storytelling, ESICEAE, com a membre del consell assessor de màrqueting digital. A “Storycoaching”, la seva última obra publicada, uneix les seves dues grans inquietuds, el relat i el creixement personal, per oferir una visió integrada de la vida com a història, com a relat que ha de ser viscut i, alhora, pot ser construït.