I Jornada de Comunicació Municipal

Daniel Soriano,

I Jornada de Comunicació Municipal


Ahir es va celebrar la I Jornada de Comunicació Municipal organitzada per la Diputació de Barcelona, conjuntament amb el El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el Col·legi de Periodistes de Catalunya i la Xarxa Audiovisual Local SL (XAL). En la inauguració va participar Miquel Campmany, degà del El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.


Aquesta jornada va estar adreçada a càrrecs electes i tècnics dels ajuntaments de la província de Barcelona. L'objectiu va ser apropar la importància que té la publicitat i el màrqueting per als consistoris locals, per tal de aplicar una comunicació eficaç, útil i atractiva per als seus ciutadans.


En aquesta primera Jornada van participar professionals destacats del sector com els històrics Lluís Bassat i Agustín de Uribe-Salazar Fàbregas, així com els membres de la Junta de Govern del Col.legi del Màrqueting i la Comunicació, Aleix Satorras Mas, Marc Puig i Guàrdia i Eduard Amiel Fransoy, entre d'altres ponents.


L'assistència va ser un èxit, omplint l'espai Bonnemaison de Barcelona, així com la qualitat dels continguts que van ser de màxim interès pels assistents; la qual cosa va convidar a seguir realitzant aquest jornada durant els pròxims anys.


Des del El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya continuarem participant en aquesta iniciativa perquè considerem que és clau que els ajuntaments facin una bona comunicació i estratègies de màrqueting adequades, en benefici dels seus ciutadans, i ens posem a disposició dels consistoris locals de Catalunya per ajudar-los i assessorar-los en qualsevol matèria relativa al màrqueting, la comunicació, la publicitat o les relacions públiques.


Un agraïment i reconeixement final a la extraordinària feina organitzativa per part d'Àngels Bardina Vidal i Ana Moragues Canela, vocals de la Junta de Govern del Col.legi.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya vol manifestar la seva posició respecte a les convocatòries de concursos privats i públics. 

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Modificar cookies