Carlos Ortet, fundador de Zoopa, director dels Premis Impacte 2022

Josep Espín,

Carlos Ortet, fundador de Zoopa, director dels Premis Impacte 2022


  • Els Impacte es realitzaran el 3 de novembre, amb un matí de conferències a El HUB del sector, i un vespre amb el lliurament dels Premis al CosmoCaixa.
  • Els Premis recuperen la festa sectorial de networking posterior a la cerimònia de lliurament.
Barcelona, 29 de juny de 2022.- El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya presenta l’edició dels Premis Impacte 2022, que es realitzarà el dia 3 de novembre a El HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, i al CosmoCaixa. En aquesta edició, els Premis Impacte comptaran com a director amb Carlos Ortet, fundador de Zoopa. Com ja es va dur a terme en l’edició anterior, el certamen constarà de dues parts diferenciades: un bloc de conferències durant el matí a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, i el lliurament dels Premis Impacte i la festa sectorial posterior al CosmoCaixa, que es recupera com un dels grans moments de networking festiu de l’any. Els Premis Impacte 2022 arriben amb l’objectiu de reforçar l’impacte positiu que generen les accions de comunicació publicitària, màrqueting i corporativa, en les marques i la ciutadania. En aquest sentit, les categories acolliran els projectes més impactants en accions de comunicació i màrqueting, de comunicació corporativa i relacions públiques, peces i eines de màrqueting digital, productes, marques, serveis, startups, esdeveniments i packaging. Carlos Ortet, fundador de Zoopa i vicedegà d’Innovació en Continguts i Producció del Col·legi afirma que “La meva principal fita com a director dels Premis Impacte d'aquest any és posar llum a l’impacte positiu del nostre sector. Una edició a on reconeixerem aquells projectes que han aconseguit treure el millor de nosaltres mateixos com a societat i han fet bategar més fort el cor dels catalans. Aquests Premis són el termòmetre de la nostra salut creativa, en màrqueting, publicitat i comunicació. Avui, a Catalunya gaudim de professionals de primera línia reconeguts arreu, per tant, aquesta edició, més que mai, és una cita imprescindible per a tots”.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de marzo de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado esta mañana otra sesión mensual del Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene el algoritmo digital sobre el consumo de contenidos de los usuarios.

Barcelona, 29 de febrero de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado otra sesión mensual de El Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene la Inteligencia Artificial (IA) en el mundo laboral del marketing y la comunicación.

Modificar cookies