Visibilitat i participació

Sabem que si ets membre col·legiat o partner corporatiu, ho fas perquè vols impulsar el sector del màrqueting i la comunicació, i creus que el Col·legi és la millor eina per fer-ho. Però també som molt conscients que hem d’aportar un retorn notable que doni resposta a la teva confiança. Per això, oferim moltes opcions de tenir visibilitat i participació mitjançant accions com aquests exemples:

  • Participació en els Comitès de Treball.
  • Visibilitat en els projectes que surten dels Comitès.
  • Ser professor d’un curs o ponent d’una jornada.
  • Ser alumne d’una formació o assistent d’unes conferències.
  • Fer una gravació explicant el teu projecte #Themembersprojects
  • Fer una gravació explicant una anècdota #Anècdotesdecomunicació

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest dimarts 12 de desembre una altra sessió mensual d'El Mirador, l’última de l’any, que ha posat la seva mirada en la creació de narratives audiovisuals en català sota el títol “Del comandament a l’stream”.


Ahir, dijous 12 de desembre, vam celebrar el segon dinar de Nadal amb les empreses que són partners corporatius del Col·legi. Més de cinquanta companyies van estar presents en una cita de networking i celebració, amb presència de membres de la Junta de Govern juntament amb agències, marques, mitjans, empreses de màrqueting digital, consultores de comunicació, entre d'altres.

Modificar cookies