#DinarsTendencia amb Jaume Roures

Josep Espín,

#DinarsTendencia amb Jaume Roures


El passat dimecres, 10 de febrer  de 2016, al restaurant El Principal, vam tenir l'oportunitat de dinar amb Jaume Roures, soci fundador del grup Mediapro, que ens va parlar de les tendències actuals en el món de la TV.

Jaume Roures, va participar en la creació i desenvolupament de la Televisió de Catalunya (TV3), on va ser responsable durant vuit anys del Departament de producció de Notícies i d'Esports.

A més, va exercir com a responsable d'Operacions Especials de FORTA (Federació d'Organismes de Ràdio i Televisió Autonòmiques).

Forma part del grup que al 1994 va fundar Mediapro, grup present en els sectors de la producció de continguts audiovisuals.

Com a productor, destaca la seva participació en pel·lícules de temàtica social, col·laborant amb directors com Woody Allen, Oliver Stone, Isabel Coixet o Roman Polanski. 

Els #DinarsTendencia són una activitat organitzada pel Col·legi que ens dóna l’oportunitat de dinar amb una personalitat rellevant per escoltar de primera mà la seva visió sobre diferents temes de l’actualitat.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de marzo de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado esta mañana otra sesión mensual del Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene el algoritmo digital sobre el consumo de contenidos de los usuarios.

Barcelona, 29 de febrero de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado otra sesión mensual de El Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene la Inteligencia Artificial (IA) en el mundo laboral del marketing y la comunicación.

Modificar cookies