Estudi InfoAdex d'agències de mitjans 2017

Josep Espín,

Estudi InfoAdex d'agències de mitjans 2017


El divuitè Estudi InfoAdex d'agències de mitjans 2017 analitza globalment als principals subjectes del sector publicitari amb els anunciants i marques per les quals treballen. L'estudi d'agències analitza la inversió publicitària gestionada per les agències, entenent com tal la repercussió econòmica de les campanyes i accions publicitàries fetes per les agències en els mitjans convencionals, en termes de la inversió controlada per InfoAdex en valors benvolguts com a reals. Havas Mitjana segueix liderant el rànquing d'agències de mitjans per volum d'inversió gestionada, segons l'últim informe emès per InfoAdex, corresponent a l'exercici 2016. A la segona plaça Carat desbanca a Optimedia, mentre que Ymedia cau fins a la quarta posició per cedir la tercera a Zenith. A més, la inversió publicitària dirigida a mitjans convencionals ha baixat lleument amb el -0,04% sobre el període equivalent de l'any anterior, mostrant una xifra de 2.089,5 milions d'euros, enfront dels 2.090,4 milions de 2016 (aquesta baixada seria del -0,2% a causa d'una actualització en les dades d'algunes cadenes de radi i televisió de 2016). Visita el resum de l’estudi complet al següent enllaç.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de marzo de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado esta mañana otra sesión mensual del Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene el algoritmo digital sobre el consumo de contenidos de los usuarios.

Barcelona, 29 de febrero de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado otra sesión mensual de El Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene la Inteligencia Artificial (IA) en el mundo laboral del marketing y la comunicación.

Modificar cookies