CURS GRATUÏT: Comunicació no verbal: el cos parla allò que les paraules callen

Online

Albert Mehrabian, psicòleg, afirma que només el 7% de la comunicació és verbal, mentre que el 93% restant és no verbal. Aprèn a comunicar des del llenguatge no verbal i converteix-te en un líder que escolta amb els ulls, connecta amb el cos i transforma amb la seva presència.

El teu cos parla abans que tu… i també escolta.
En una reunió, una presentació o una conversa difícil, el que no es diu influeix tant o més que el que sí es diu. Una mirada sostinguda, una postura ferma, un silenci oportú…
I sí, també un somriure genuí, l’eina més poderosa per generar confiança, obrir espais de diàleg i connectar amb autenticitat.
El somriure no només comunica, transforma.

Aquesta formació està dissenyada per a professionals i líders que volen millorar la seva presència, influència i capacitat de connexió, tant de manera presencial com virtual.

Què aprendràs:

  • Utilitzar el teu cos, la teva veu i la teva energia per comunicar amb claredat i coherència.

  • Detectar senyals no verbals que revelen acceptació, tensió o resistència en els altres.

  • Llegir el context emocional de cada situació per adaptar-te i liderar amb intel·ligència relacional.

  • Descobrir el poder del somriure com a activador de connexió i proximitat.

  • Incorporar eines per impactar també a través de la pantalla.

Perquè dominar els intangibles és dominar l’escena.
Liderar no és només parlar bé, és saber llegir, interpretar i actuar des de l’humà, connectant amb autenticitat i presència.

Sobre la formadora

La sessió serà conduïda per Noemi García, professional amb més de 22 anys d’experiència en màrqueting, comunicació i desenvolupament d’equips d’alt rendiment.
Ha treballat en companyies com Unilever, Agroliment i Grup Gallo, liderant equips multiculturals i gestionant més de 14 marques a nivell local i europeu.

Durant la sessió, ens mostrarà com el lideratge humà i la comunicació efectiva poden potenciar la connexió i el rendiment dels equips, compartint la seva experiència i coneixement pràctic.


📅 Dimarts 30 de setembre · de 14 h a 16 h
💻Formació online gratuïta per a col·legiats/ades i partners corporatius del Col·legi

Reserva la teva plaça i aprèn a comunicar més enllà de les paraules.


Data i hora


Afegir al calendari 2025-09-3014:00 2025-09-3016:00 Europe/Madrid CURS GRATUÏT: Comunicació no verbal: el cos parla allò que les paraules callen Online

Lloc

Online

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies