Qui som

Som màrqueting, comunicació, publicitat i relacions públiques.

Per tant som creativitat, digital, disseny, estratègia, social media, branded content, inbound màrqueting, compra programàtica, comunicació corporativa, màrqueting d’afiliació, continguts, mail màrqueting, big data, programació, exterior digital, producció i postproducció, advergaming, realitat virtual, experiència d’usuari, protecció de dades, ecommerce, atenció al client, gestió de comptes, packaging, màrqueting B2C, intel·ligència artificial, mesurament d’audiències, planificació de mitjans, anàlisi digital, transformació digital, Internet of things, vídeo màrqueting, retargetting, màrqueting relacional, màrqueting viral, conversió web, traffic digital, seguretat digital, neuromàrqueting, ambush màrqueting, comunicació cross-device, blockchain, growth hacking, advertainment, màrqueting personal, fidelització, màrqueting B2B…

Som un Col·legi renovat, transformat, innovador, dinàmic, professional, proper, útil i amb un punt gamberrillo. Una eina necessària que té la finalitat de defensar i impulsar la professió del màrqueting i la comunicació a Catalunya.

El nostre propòsit és impulsar el creixement dels professionals del Màrqueting i la Comunicació, i vetllar pel respecte de la professió. Cada dia. 


Benvinguts al Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies