Debat dels 3 candidats de Màrqueting i Comunicació a les eleccions de la Cambra de Comerç de BCN

HUB del Màrqueting i la Comunicació ( C/Pallars 108, BCN)

Este evento ha expirado

Diversos mitjans de comunicació s'estan fent ressò de les properes eleccions a la Cambra de Comerç de Barcelona, i alguns d'ells parlen de les empreses i candidats dins de l'epígraf de serveis/comunicació.


Des del Col.legi oficial del Màrqueting i la Comunicació i també del Gremi de la Publicitat, la Comunicació i el Màrqueting creiem interessant i necessari organitzar un debat amb els tres candidats, per tal que puguin compartir les seves ideess i propostes amb els socis d'ambdues entitats.


Els candidats: Imma Folch de LF Channel, Enric Jové de 2Playbook, i Joan Puig de Catmèdia Global, participaran en un debat per als membres del Col·legi i del Gremi, el proper dijous 20 de juliol a les 10h, al HUB del Màrqueting i la Comunicació (c/ Pallars 108, Barcelona) que també es podrà seguir per streaming.


Si estàs interessat en assistir-hi, apunta't enviant un mail a info@mktcom.cat

T'hi esperem!


Este evento ha expirado

Día y hora


Añadir al calendario 2023-07-2010:00 2023-07-2012:00 Europe/Madrid Debat dels 3 candidats de Màrqueting i Comunicació a les eleccions de la Cambra de Comerç de BCN HUB del Màrqueting i la Comunicació ( C/Pallars 108, BCN)

Lugar

HUB del Màrqueting i la Comunicació ( C/Pallars 108, BCN)

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies