El Mirador Indiscret | INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL APLICADA AL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ: REALITAT I PERSPECTIVES

Palau Robert, Pg. de Gràcia, 107, 08008 Barcelona

Aquest esdeveniment ha vençut

Tornem amb una nova edició del Mirador Indiscret i aquest cop aprofundim el que és sense dubte una de les tendències en màrqueting i comunicació d'aquest 2023, la intel·ligència artificial i quines són les seves aplicacions actuals en el nostre sector així com les perspectives de futur d'aquesta tecnologia. 

Com sempre comptarem amb convidats de luxe. Entre ells, Oriol Esteban Cofundador i CEO de Camaleonic Analytics i David Lahoz Martín, Product Strategist a :Tappx.




Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2023-02-2309:00 2023-02-2311:00 Europe/Madrid El Mirador Indiscret | INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL APLICADA AL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ: REALITAT I PERSPECTIVES Barcelona info@mktcom.cat

Lloc

Palau Robert, Pg. de Gràcia, 107, 08008 Barcelona , Passeig de Gràcia, 107

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies