Estudis

DIMENSIONAMENT DEL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ A CATALUNYA

Es tracta d’un exercici d’investigació, amb dades oficials i públiques, i estimacions contrastades amb professionals del sector, amb l’objectiu de dimensionar l’ecosistema del màrqueting i la comunicació, tant des d’una vessant de volum de negoci, com des d’una altra de dimensionament i definició de tipologies d’empreses i treballadors que treballen per aquest sector.

 

OBSERVATORI D’INVERSIÓ

Document elaborat pel Comitè de Transformació de la Inversió del Col·legi, que ofereix cada mes una foto de la inversió publicitària a Catalunya. Es considera necessari aportar coneixement al sector, en aquest cas informant com es reparteix mensualment la inversió en publicitat en els diferents mitjans de comunicació.

 

ALTRES ESTUDIS

El Col·legi ofereix estudis i documents d’investigació tant en l’àmbit nacional com internacional. Per no perdre’t cap informació, t’aconsellem que ens segueixis a les xarxes socials i que t’apuntis per rebre la nostra newsletter que enviem cada divendres.