S'HI VAL TOT A TIKTOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Este evento ha expirado

Aquests últims dies hem vist la polèmica d'alguns tiktokers buscant la reacció de jugadors de futbol del Barça sortint dels entrenaments. Són perfils molt joves que busquem audiències generant contingut d'una manera que crea debat. El fi justifica els mitjans? Què hi pensen les marques? Hi ha límits a Tiktok, o ens hem d'adaptar cada vegada més a aquestes formes de comunicar?

El proper mirador serà el dijous 25 d'abril de 16:30 a 18h al Palau Robert i hi haurà un debat molt interessant envers un tema cada vegada més concurrent i polèmic en la xarxa social de Tik Tok.

Com a ponents comptarem amb un comunicador tiktoker, un comunicador "tradicional" i un advocat especialitzat en publicitat i comunicació. Aquestes ponències estan en procés de confirmació però ja et pots apuntar clicant l'enllaç d'abaix.


Este evento ha expirado

Día y hora


Añadir al calendario 2024-04-2516:30 2024-04-2518:00 Europe/Madrid S'HI VAL TOT A TIKTOK? ON ESTÀ EL LÍMIT? Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Lugar

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Etiquetas

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de marzo de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado esta mañana otra sesión mensual del Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene el algoritmo digital sobre el consumo de contenidos de los usuarios.

Barcelona, 29 de febrero de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado otra sesión mensual de El Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene la Inteligencia Artificial (IA) en el mundo laboral del marketing y la comunicación.

Modificar cookies