La Torradora: Intel·ligència Artificial

Maria Solergibert,

La Torradora: Intel·ligència Artificial


Dijous 16 de febrer vam celebrar #LaTorradora, un esmorzar on hem pogut gaudir d'una xerrada molt interessant sobre Intel·ligència Artificial aplicada al màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques.


Hem comptat amb els professionals Sara Vidal d'Adsmurai, Jordi Urbea i Christian Martínez d'Ogilvy, Josep Maria Tribó d'Acuityads, Raul Gassol d'Areyoutalkingtome, Xavi Fisa de Lavinia, Raul Cruz de Visyon, Dani Ebo de Zoopa, Arnau Sanz d'Imagina Digital i Pablo Sánchez de DDB. Tots ells han respost preguntes fetes per Daniel Condeminas, moderador de la sessió, que han portat a construïr un debat en el qual hem pogut treure diferents conclusions.


La AI comença a estar present a les nostres vides, tot i que només el 10% de les empreses espanyoles l'utilitzen, per tant, és una tendència. A diferència d'una moda la AI ha vingut per quedar-se. Jordi Urbea, director general d'Ogilvy, creu que la AI és una revolució equiparable a l'aparició d'internet i destaca l'oportunitat que té Barcelona per esdevenir capital de la Intel·ligència Artificial. Dani Ebo, director creatiu de ZOOPA, creu que la clau està a retenir el talent local, i Sara Vidal d'Adsmurai creu que s'han de superar les pors cap aquestes tecnologies a través de la conscienciació i l'educació. Un dels punts més rellevants ha girat entorn l'impacte que genera l'aparició de la AI en els diferents perfils professionals. Tots han coincidit que els creatius hauran d'evolucionar, aprendre i adaptar-se, però en cap cas, la professió desapareixerà.


La AI ha vingut per quedar-se i amb ella evolucionarem, aquesta tecnologia ens porta a un canvi de paradigma. En el passat les tecnologies aportaven el valor afegit a les creativitats i les produccions, ara, amb l'arribada de la AI, són les persones les que aportaran aquest valor afegit.


Aquestes són les conclusions més destacades de la xerrada. Volem donar les gràcies a tots els professionals que han vingut a l'esmorzar de #LaTorradora.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies