#TopMarketing amb BEagency

Josep Espín,

#TopMarketing amb BEagency


pastillainscripcioelhub
pastillainscripciozoom
Micky Ribera, CEO i cofounder de BEagency És emprenedor i especialista en màrqueting i publicitat digital. Des de 2015 és Soci cofundador i CEO de BEagency®, Marketing Omnicanal especialitzats en #BrandFormance.
Marc Sorli, Head of Social [Live] Shopping de BEagency Professional de la comunicació amb 25 anys d'experiència treballant per a marques de múltiples sectors com retail, automoció, alimentació, turisme, decoració i serveis. Amb experiència en múltiples mercats, especialment els llatinoamericans, on va passar 7 anys com Co-Fundador de dos projectes digitals del grup Antai Venture Builder. Des de fa 3 anys dirigeix la productora audiovisual de BEagency, llançant fins avui més de 350 produccions i campanyes per a marques nacionals i multinacionals. Des d'aquesta combinació de backgrounds en comunicació, estratègia digital, desenvolupament de negoci i producció audiovisual, lidera ara l'àrea de Social Live Shopping.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de marzo de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado esta mañana otra sesión mensual del Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene el algoritmo digital sobre el consumo de contenidos de los usuarios.

Barcelona, 29 de febrero de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado otra sesión mensual de El Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene la Inteligencia Artificial (IA) en el mundo laboral del marketing y la comunicación.

Modificar cookies