#TopMarketing amb Ogilvy

Josep Espín,

#TopMarketing amb Ogilvy


Gabriel García de Oro (Barcelona 1976) és llicenciat en Filosofia per la Universitat de Barcelona i coach certificat per la International Coaching Federation. Actualment, exerceix com a Director Creatiu Executiu & Strategy Advisor a Ogilvy Barcelona. García de Oro compagina la seva professió amb la faceta d'escriptor de literatura infantil i juvenil, així com llibres de no ficció. De la seva obra destaquen la sèrie “El club de los caníbales”, “La vuelta al año en 365 cuentos” o “101 cuentos emocionantes”.

La seva passió per l'escriptura i les històries l'ha portat a ser cofundador de Fantàstica Storytelling School, la primera escola dedicada a la formació integral d’storytelling orientada a la transformació de persones i negocis. A més, col·labora en tallers i seminaris sobre creativitat i narrativa a diferents universitats i escoles de negocis, com Brother Barcelona, on exerceix com a Head of Storytelling, ESICEAE, com a membre del consell assessor de màrqueting digital. A “Storycoaching”, la seva última obra publicada, uneix les seves dues grans inquietuds, el relat i el creixement personal, per oferir una visió integrada de la vida com a història, com a relat que ha de ser viscut i, alhora, pot ser construït.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de marzo de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado esta mañana otra sesión mensual del Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene el algoritmo digital sobre el consumo de contenidos de los usuarios.

Barcelona, 29 de febrero de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado otra sesión mensual de El Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene la Inteligencia Artificial (IA) en el mundo laboral del marketing y la comunicación.

Modificar cookies