Càtedra sobre Comunicació i Marketing Infantil i Adolescent

Josep Espín,

Càtedra sobre Comunicació i Marketing Infantil i Adolescent


El proper dijous 16 de febrer, a les 11:00h, al Campus de la Comunicació de la UPF es durà a terme la presentació a Barcelona de la Càtedra sobre Comunicació i Marketing Infantil i Adolescent. És una iniciativa que sorgeix com a continuïtat a l'acord signat al 2013 entre la Facultat de Ciències de la Informació de la Universitat Complutense i l'agència The Modern Kids & Family, a partir del qual es va crear el Laboratori de Tendències Socials i de Consum de la Infància. La Càtedra ve a omplir un buit formatiu dels estudiants i dels professionals que, des dels àmbits institucionals públics així com des del món de les empreses, demanden formació específica dels àmbits de la infància i adolescència en consum, tendències, ciutadania, creativitat, digital i altres. L'objectiu és ser un referent acadèmic internacional pel que fa a formació, divulgació i recerca als camps anteriorment referenciats i convertir-se en el punt de trobada de les últimes recerques sobre aquest tema per poder formar adolescents crítics com a ciutadans del futur. A l'acte intervindrà la directora de la càtedra, Dra. Patricia Núñez, profesora titular de la Universidad Complutense de Madrid, Miguel González-Drán, director de l'agència The Modern Kids & Family, patrocinadors de la càtedra, i José Fernández -Cavia,  Director del Departament de Comunicació de la UPF. Per a més informació, podeu consultar aquest enllaç. [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies