Borsa de treball | Director/a de comptes

Josep Espín,

Borsa de treball | Director/a de comptes


Agència de Comunicació busca director/a de comptes Per a treballar com a director/a de comptes d'una empresa d'alimentació, client de la agencia, els candidats hauran de tenir experiència en el departament de comunicació d'una empresa del sector. Hauran de tenir un perfil digital amb experiència provada en màrqueting i publicitat digital i gran coneixement de les xarxes socials. També conèixer i comprendre la gastronomía i els seus productes. Es valorarà el coneixement i experiència en promocions en punt de venda en l'àmbit de l'alimentació. Responsabilitats
  • Realitzar el plantejament estratègic i implantar el pla d'acció anual
  • Comprendre i interpretar la indústria i els objectius del client, posant en pràctica les seves directrius
  • Comprendre i traslladar la proposta de valor i els atributs dels productes
  • Proposar noves iniciatives i solucions creatives que aconsegueixin visibilitat en les diferents àrees d'actuació: oficina de premsa, publicitat, *XXSS, distribució, punt de venda, restauració…)
Formació i experiència
  • Experiència directa en el Departament Comunicació i/o Màrqueting en una empresa del sector de l'alimentació amb un mínim de 4 anys (abstenir-se si no es compleix aquest requisit).
  • Experiència en la conceptualització i desenvolupament de campanyes i accions de màrqueting, publicitat i *RRPP digital
  • Experiència de treball amb empreses i marques líders del sector
  • Conèixer les últimes tendències en alta gastronomia a nivell nacional i internacional
  • Altes dosis de creativitat
  • Domini de l'anglès. Es valoraran els coneixements de francès.
  • Tenir referències en les qualificacions requerides
  • Disponibilitat immediata
  • Treball a temps complet
  • Ubicació: Barcelona
Les persones interessades han d'enviar CV a jespin@mktcom.cat indicant la referència director/a comptes agència comunicació. Recorda que la Borsa de Treball és un servei exclusiu per a membres del Col·legi.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies