Càtedra sobre Comunicació i Marketing Infantil i Adolescent

Josep Espín,

Càtedra sobre Comunicació i Marketing Infantil i Adolescent


El proper dijous 16 de febrer, a les 11:00h, al Campus de la Comunicació de la UPF es durà a terme la presentació a Barcelona de la Càtedra sobre Comunicació i Marketing Infantil i Adolescent. És una iniciativa que sorgeix com a continuïtat a l'acord signat al 2013 entre la Facultat de Ciències de la Informació de la Universitat Complutense i l'agència The Modern Kids & Family, a partir del qual es va crear el Laboratori de Tendències Socials i de Consum de la Infància. La Càtedra ve a omplir un buit formatiu dels estudiants i dels professionals que, des dels àmbits institucionals públics així com des del món de les empreses, demanden formació específica dels àmbits de la infància i adolescència en consum, tendències, ciutadania, creativitat, digital i altres. L'objectiu és ser un referent acadèmic internacional pel que fa a formació, divulgació i recerca als camps anteriorment referenciats i convertir-se en el punt de trobada de les últimes recerques sobre aquest tema per poder formar adolescents crítics com a ciutadans del futur. A l'acte intervindrà la directora de la càtedra, Dra. Patricia Núñez, profesora titular de la Universidad Complutense de Madrid, Miguel González-Drán, director de l'agència The Modern Kids & Family, patrocinadors de la càtedra, i José Fernández -Cavia,  Director del Departament de Comunicació de la UPF. Per a més informació, podeu consultar aquest enllaç. [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies