Consultes jurídiques

Josep Espín,

Consultes jurídiques


Sempre surten dubtes sobre temes legals quan volem fer una campanya o qualsevol material o acció publicitària, i a vegades no saps a qui fer una consulta, que de vegades són ràpides i de fàcil resolució.   Amb el servei de consultes jurídiques resolem les teves consultes sobre dret publicitari de forma àgil i gratuïta pels membres col·legiats i partners corporatius (a preu especial si les consultes són complexes i requereixen temps d’anàlisi).  

REALITZA LA TEVA CONSULTA AQUÍ

  Detall de les temàtiques que inclou aquest servei:   ASSESSORAMENT EN NOVES TECNOLOGIES
  • Protecció de Dades
  • Seguretat de la Informació
  • Actius intangibles
  • E- commerce
  • Reputació digital
  • Publicitat i Màrqueting digital
  • Dret Penal Informàtic (ciberdelictes)
  • Perícia Judicial Tecnològica
  ÀREA DE CONSULTORIA LEGAL
  • Dret del Treball
  • Dret de la Seguretat Social
  • Dret Civil
  • Dret Mercantil
  Consulta aquí la descripció del servei http://www.marquetingicomunicacio.cat/wp-content/uploads/2020/03/ServeiDeConsultesLegals-2020.pdf   Formulari per realitzar la consulta https://tecnolawyer.com/consultes-col-legi-del-marqueting-i-la-comunicacio-de-catalunya/[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de marzo de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado esta mañana otra sesión mensual del Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene el algoritmo digital sobre el consumo de contenidos de los usuarios.

Barcelona, 29 de febrero de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado otra sesión mensual de El Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene la Inteligencia Artificial (IA) en el mundo laboral del marketing y la comunicación.

Modificar cookies