El Màrqueting i la Comunicació té el repte d’esdevenir un sector influent a la Cambra de Comerç de Barcelona

Albert Rodriguez,

El Màrqueting i la Comunicació té el repte d’esdevenir un sector influent a la Cambra de Comerç de Barcelona


El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya juntament amb el Gremi de Publicitat,Comunicació i Màrqueting, ha celebrat aquest matí en el HUB del Màrqueting i laComunicació, un debat amb els candidats de l'epígraf Serveis/Comunicació a les Eleccions de la Cambra deComerç de Barcelona.

El debat ha estat moderat per
 Daniel Bergalló,director d'estratègia de l'agència de comunicació Interprofit i ha comptat amb laparticipació dels tres candidats: Imma Folch, fundadora i CEO de LF Channel, Enric Jové CEO de McCann i accionista de 2PlayBook i Joan Puig, editor delmitjà digital LaRepublica.cat.

Imma Folch, representant de lacandidatura Eina de País, ha destacat la necessitat de centrar els esforços dela Cambra en la protecció i promoció de l'economia en un nivell transversal,arribant tant a grans empreses, pimes i autònoms. La seva candidatura centraels seus eixos principals en sostenitat mediambientali social, digitalització, paritat, internacionalització, gestió del talent,cohesió del territori i democratització.

Per la seva banda, Enric Jové,ha posat l'èmfasi en la importància que té per la Cambra de Comerç de Barcelonai en concret per l'epígraf serveis/comunicació, tenir un representant del sector que entengui a laperfecció l'entorn del màrqueting, la publicitat i la comunicació, i queconegui les seves necessitats. Jové defensa una candidatura allunyada de lapolítica i amb una clara intenció d'internacionalitzar la Cambra. "Atreureel millor talent a Barcelona pel nostre sector és una prioritat i això no es famirant a Madrid, sinó a tot el món".



Joan Puig, candidat d'Eina de País, en contraposició a Jové, ha defensatque la política és necessària perarribar a acords que beneficiïn al sector i continuar amb la línia de treballposada en marxa a la Cambra els últims quatre anys. Puig també ha defensat ladescentralització de la ciutat de Barcelona incloent tota la demarcació de la provincia.

Un moment destacat del debat ha sigut quan el moderador ha preguntat sobre laparticipació i com les diferents candidatures pretenen incentivar-la. Tots hanreconegut que aquest és un dels reptes més importants que té la Cambra. Lacandidatura Eina de País, ha explicat que estan assistint als diferents actes onels están convidant arreu de Barcelona, i per la seva part, Enric Jové, els ha convidat a organitzar tants debats comdesitgin, sempre segons indiqui el reglament de la Cambra.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies