Preu especial a les jornades Formentera 2.0

Josep Espín,

Preu especial a les jornades Formentera 2.0


Formentera 2.0 Jornades de noves tecnologies i comunicació on-line 7, 8, 9 i 10 de maig de 2015

Els col·legiats i afiliats del Col·legi disposen d'un descompte especial en aquestes jornades de noves tecnologies i comunicació on-line.

Els objectius d'aquestes jornades són: Aprendre a crear continguts, identificar les nostres necessitats i descobrir quins són els millors canals i eines per compartir els nostres projectes.

Les jornades, que permetran establir un debat entre els ponents i el públic, tractaran temes com: marketing digital, creativitat, Instagram, social media, noves plataformes transmedia i continguts on line.

Preu especial El preu per al públic és de 140 €. L'organització ha previst un descompte del 20% per als membres del Col·legi. Per tant, el preu final que s'haurà d'ingressar a qualsevol de les entitats financeres és de 112€.

Per a més informació sobre les jornades i les inscripcions, consulteu aquest enllaç.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies