Informe de la Comunicació a Catalunya 2017-2018

Josep Espín,

Informe de la Comunicació a Catalunya 2017-2018


Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018

Aquesta desena edició de l'informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018 té per finalitat presentar una visió extensa, global i sintètica de la situació dels mitjans i dels diversos sectors durant el bienni 2017-2018 a la nostra comunitat. Un informe de comunicació que ha estat possible gràcies a la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, de Naturgy (abans gas natural fenosa) i de la Universitat Autònoma de Catalunya, on té la seva seu a l'institut de la comunicació (Incom-UAB).  I per això, nosaltres el posem al teu abast. En aquest informe, trobaràs les tendències més recents del sector i les seves evolucions més rellevants. Informa't, i no et quedis endarrerit! Accés directe: Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018    [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de marzo de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado esta mañana otra sesión mensual del Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene el algoritmo digital sobre el consumo de contenidos de los usuarios.

Barcelona, 29 de febrero de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado otra sesión mensual de El Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene la Inteligencia Artificial (IA) en el mundo laboral del marketing y la comunicación.

Modificar cookies