Àrees del Col·legi

Josep Espín,

Àrees del Col·legi


El Col·legi està estructurat en diferents àrees que permeten desenvolupar l'activitat col·legial i complir amb els objectius propis del Col·legi.

Àrea Econòmica i de Gestió de Recursos:

    · Encarregada de gestionar els recursos propis del Col·legi i buscar noves fonts d‘ingrés. Signar convenis de col·laboració amb entitats i empreses que comporten un benefici per als membres del Col·legi. Responsable de la gestió de la Borsa de Treball i del que té a veure amb la recerca de feina.

Àrea de Desenvolupament Professional i Expansió:

    · Encarregada de coordinar totes aquelles activitats col·legials que es realitzen des del Col·legi al voltant del món de la comunicació i que tenen com a objectiu aportar al col·legiat informació, coneixement, i networking/relació.

Àrea d’investigació, formació i relacions amb les universitats:

    · Organització dels cursos formatius del Col·legi per actualitzar coneixements, millorar habilitats, i en definitiva, progressar laboral i personalment. Signatura d’acords de col·laboració amb les Universitats que permeten una relació fluïda amb les Universitats i un acostament als futurs col·legiats. Convocar el Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de marzo de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado esta mañana otra sesión mensual del Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene el algoritmo digital sobre el consumo de contenidos de los usuarios.

Barcelona, 29 de febrero de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado otra sesión mensual de El Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene la Inteligencia Artificial (IA) en el mundo laboral del marketing y la comunicación.

Modificar cookies