IV Tech Experience Conference Madrid

Josep Espín,

IV Tech Experience Conference Madrid


Després de l'èxit dels anys anteriors, el 30 de març torna a Madrid la quarta edició del Tech Experience al 3M Centre d'Innovació de Madrid. Es tracta d'un esdeveniment sobre innovació digital, noves tendències en tecnologia, neuromarketing i transformació digital creat per oferir una experiència única i diferent a tots els assistents – startups i grans empreses –. Aquesta edició comptarà amb la presència de ponents com Pedro C. Corrals, director d'Innovació de Heineken; Daniel Torrico, Product Designer de WildBytes; Sixto Arias, CEO de Made in Möbile; Javi Clarke, cofundador de House of Brands; Carlos Delgado, fundador i CEO de Level Up; Daniel Marote, soci-director de Hydra Social Media i Alejandro Cobo, CEO de Science and màrqueting, entre altres. Sota el concepte “Best Tech Emotions Bringing People Together”, al llarg del dia es podrà gaudir d'una experiència innovadora participant en conferències interactives amb gurús nacionals i internacionals que parlaran sobre com la tecnologia i l'entorn digital genera emocions en els clients i consumidors per crear records de marca. També hi haurà espais per networking i gamificació on es podrà gaudir de cerveses, massatges gratis i foodtrucks de menjar. Els membres del Col·legi poden gaudir del 30% de  descompte en el GENERAL PASS i el VIP PASS. Per aconseguir el codi posa't en contacte amb jespin@colpublirp.com Consegueix la teva entrada al següent enllaç. [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies