La mirada indiscreta "Women&Brand"

Josep Espín,

La mirada indiscreta "Women&Brand"


21a sessió d’El Mirador Indiscret Women&Brands Dijous, 30 de maig de 2019 Consulta 10 principals conclusions Vídeo resum Les imatges

Ha tingut lloc una nova sessió del Mirador Indiscret, que ha posat la mirada en el rol que exerceix la dona en la publicitat i com ha anat canviant en el darrers anys. Cada cop són més les marques que estan trencant amb els estereotips.

La sessió ha estat moderada per Alba Roig, Directora de LEWIS Spain, que ha introduït la jornada i ha presentat cada una de les ponents: Bárbara Guinovart, responsable del Departament Qualitatiu de l’Oficina de Barcelona per Kantar Insights Division, Helena Marzo, Directora Creativa Independent i Patricia Miret, Directora de Comptes en Proximity Barcelona, que han dotat la sessió d’interessants continguts.

La primera intervenció ha anat a càrrec de Bàrbara Guinovart qui va presentar les principals conclusions de l’estudi AdReaction: GettingGenderRight, un estudi sense precedents que revela coneixements sobre el paper del gènere en l'estratègia de marca, les creativitats i el media targeting.  Una d’aquestes conclusions és que les marques amb una perspectiva de gènere equilibrada generen més brand value i que només una de cada tres marques aconsegueix aquest equilibri.

La segona ponent, Helena Marzo ha delectat el públic amb campanyes destacades on es tracta el tema del gènere. Ha explicat que les marques, davant del debat social, poden adoptar tres actituds: ignorar-lo, sumar-se o posicionar-se.

Per últim, Patricia Miret ha explicat amb detall la campanya “La muñeca que eligió conducir” per a la marca Audi, que parteix de la base que el 74% de les dones no se sent identificada amb la publicitat del sector automòbil. Amb una història sobre els estereotips de gènere en les joguines, la campanya, tot  i que no tenia objectius comercials, va aconseguir efectes comercials importants, a banda de ser una campanya premiada i amb milions de visualitzacions.

 

Un cop finalitzades les intervencions s’ha donat pas al debat per acabar la sessió amb l’esmorzar.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies