La mirada indiscreta "Women&Brand"

Josep Espín,

La mirada indiscreta "Women&Brand"


21a sessió d’El Mirador Indiscret Women&Brands Dijous, 30 de maig de 2019 Consulta 10 principals conclusions Vídeo resum Les imatges

Ha tingut lloc una nova sessió del Mirador Indiscret, que ha posat la mirada en el rol que exerceix la dona en la publicitat i com ha anat canviant en el darrers anys. Cada cop són més les marques que estan trencant amb els estereotips.

La sessió ha estat moderada per Alba Roig, Directora de LEWIS Spain, que ha introduït la jornada i ha presentat cada una de les ponents: Bárbara Guinovart, responsable del Departament Qualitatiu de l’Oficina de Barcelona per Kantar Insights Division, Helena Marzo, Directora Creativa Independent i Patricia Miret, Directora de Comptes en Proximity Barcelona, que han dotat la sessió d’interessants continguts.

La primera intervenció ha anat a càrrec de Bàrbara Guinovart qui va presentar les principals conclusions de l’estudi AdReaction: GettingGenderRight, un estudi sense precedents que revela coneixements sobre el paper del gènere en l'estratègia de marca, les creativitats i el media targeting.  Una d’aquestes conclusions és que les marques amb una perspectiva de gènere equilibrada generen més brand value i que només una de cada tres marques aconsegueix aquest equilibri.

La segona ponent, Helena Marzo ha delectat el públic amb campanyes destacades on es tracta el tema del gènere. Ha explicat que les marques, davant del debat social, poden adoptar tres actituds: ignorar-lo, sumar-se o posicionar-se.

Per últim, Patricia Miret ha explicat amb detall la campanya “La muñeca que eligió conducir” per a la marca Audi, que parteix de la base que el 74% de les dones no se sent identificada amb la publicitat del sector automòbil. Amb una història sobre els estereotips de gènere en les joguines, la campanya, tot  i que no tenia objectius comercials, va aconseguir efectes comercials importants, a banda de ser una campanya premiada i amb milions de visualitzacions.

 

Un cop finalitzades les intervencions s’ha donat pas al debat per acabar la sessió amb l’esmorzar.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies