La Salle Breakfast: Ciberseguretat

Josep Espín,

La Salle Breakfast: Ciberseguretat


Dimarts 28 de març de 2017. 9.30h  Sala de Congressos | La Salle Campus Barcelona Per què la gent és el problema de la ciberseguretat? Què passaria si poguéssim escanejar a la gent tal com fem amb els ordinadors per trobar vulnerabilitats? Com seria la superfície d'atac d'una persona? Sabem que els éssers humans són l'esglaó més feble de la ciberseguretat, però de debò tens alguna idea de per què? Què fa que la gent sigui tan vulnerable? No hi ha cap màquina per escanejar persones i ni tan sols hi ha una base de dades de vulnerabilitats conegudes de les persones. Tret que entenem per què les persones són vulnerables, no podem començar a fer-les segures. La Salle Breakfast ha organitzat una xerrada interactiva on s'explicarà quin aspecte tindria aquest escàner humà, els tipus de vulnerabilitats que coneixem i com es poden aplicar pegats per millorar aquest tipus seguretat. La conferència comptarà amb Peter Herzog, un veterà hacker cofundador de l'Institut per la Seguretat i les Metodologies Obertes (ISECOM) i de Hacker HighSchool, una iniciativa sorgida en 2003 per ensenyar als joves de 13 a 17 anys com viure de forma segura en Internet, juntament amb Jaume Abella, coordinador del màster de ciberseguretat a La Salle -URL. L'acte es conduirà totalment en anglès. Confirma la teva assistència al següent enllaç.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies